Hjælp til logo og design
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 28-11-04 15:44

Hej
Jeg er ved at lave et forum og mangler lidt hjælp til logo og design og
forsiden.. I logoet tænker jeg på et lille billede af mig selv der byder
indenfor med lidt velkomst tekst. Så syntes jeg at selve forumet ser lidt
stort ud, det fylder for meget på forsiden, hvad kan jeg gøre her. Farverne
kunne også godt være lidt sjovere men ikke for farvestrålende, for jeg er
svagtseende og så kan jeg ikke selv læse det. Andre ideer modtages med
kyshånd. I kan finde mit ny forum der nu er åben på
http://www.alicet.1go.dk/phpBB2/ Og her kan I se hvad det er jeg mener bør
rettes. Jeg har så godt som ingen forstand på programmering og html og alt
det andet.

--
Mange hilsner
Alice