Cybercity tilbud
Fra : Claus

Dato : 28-11-04 14:22

Hej

Har lige set det her hos cybercity:

-Start cybercity

Tilbud lige nu

Båndbredde Pris/md.
128/128 Kbit/s * 249 kr.
256/128 Kbit/s * 299 kr.
2048/128 Kbit/s 399 kr.
1024/128 Kbit/s * 360 kr.

Alle priser er inklusive moms.

*På visse centraler er det ikke muligt at levere 128/128, 256/128, 512/128,
1024/128 og 2560/768 Kbit/s. Endvidere er levering af 128/128 betinget af,
at der er en analog fastnettelefon på leveringsadressen.

Tilbuddet gælder til og med den 24. december 2004.

Oprettelsen koster 0 kr., når du vælger en standard router (normalpris 495
kr.). Vælger du en trådløs router, koster oprettelsen 250 kr. (normalpris
745 kr.).

Endvidere faktureres et installationsgebyr på 695 kr., hvis du ønsker et
teknikerbesøg. Vil du selv tilslutte dit ADSL-udstyr med Gør Det Selv,
opkræves der ikke et installationsgebyr.

-Slut cybercity

Men hvor lang tid gælder dette tilbud? Deres normale priser er også nævnt og
de er en del dyrere og det er jo ikke meningen at jeg først opretter mig som
kunder for så 3 uger senere at skulle betale meget mere for varen.

begin 666 dot.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : usenet

Dato : 28-11-04 16:42

"Claus" <free4pass@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> som
> kunder for så 3 uger senere at skulle betale meget mere for varen.

Det står der jo i teksten
Tilbuddet gælder til og med den 24. december 2004.

Dan

Fra : usenet

Dato : 28-11-04 18:28

> [...]

> som
> kunder for så 3 uger senere at skulle betale meget mere for varen.

Ok, du er bange for at de bare sådan lige hæver prisen?
Det tror jeg ikke de gør, måske snarere tværtimod

Dan

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 28-11-04 20:56

"Claus" skrev
> [...]
som
> kunder for så 3 uger senere at skulle betale meget mere for varen.

Ifølge
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/adsl_tilbud/index.phtml#ppsb490
til højre for oven:

<begin cybercity>
Lave kampagnepriser

Bestiller du ADSL til kampagnepris,
vil du naturligvis kun skulle betale
samme lave pris pr. måned -
også efter kampagnen stopper.
<end cybercity>

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Peter Kjellerup Rasm~

Dato : 28-11-04 21:07

Når vi nu er ved CC....

Så er deres flex produkt hvis ved at være noget outdated...
CITAT fra
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/cybercity_flex/
:
mandag-fredag       512/128 Kbit/s
lørdag-søndag      2048/128 Kbit/s
pris: 445 kr.

CITAT SLUT.

Hvis man nu kigger lidt på hvad en 2048/128Kbit/s hele ugen koster
nemlig 399,- så må man da føle sig noget snydt :)

Det er lidt sværere at sammenligne med deres anden flex løsning da de
enkelte produkter i den løsning ikke er prissat, men det ser nu heller
ikke helt billigt ud.

-Peter

Fra : Claus

Dato : 30-11-04 20:48

Øh, når ja!!

Thjaaa, hvad er det nu man siger, hvad man ikke har i hovedet må man have i
rø.. øh benene.

Tak for svarene alle sammen og gældelig jul.