Godt han blev reddet! :o)
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-11-04 10:23

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-11-04 10:42

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> wrote in message
news:IOgqd.179$1c6.152@news.get2net.dk...

> Mvh
>
> Aragorn_DK

burmakat? er det ikke en Hellig Birma?

Nina

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-04 11:03

Nina, Tender Tribes wrote:
> "Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> wrote in message
> news:IOgqd.179$1c6.152@news.get2net.dk...
>> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=271355
>>
>> Mvh
>>
>> Aragorn_DK
>>
> burmakat? er det ikke en Hellig Birma?
>
> Nina

Jo )))

Faldt lige over den her sætning i artiklen *men som racekatte er flest, er
Nisse ikke af de kløgtigste* hvorfor er de ikke lige det ?????? - jeg
syntes, de er ligeså kløgtige som mine huskatte

Tina
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.
www.heart-and-soul.dk

Tina

Fra : Kate

Dato : 28-11-04 11:43

"Tina" <catcity snabela punktum tiscali.dk> wrote in

> Faldt lige over den her sætning i artiklen *men som racekatte er
> flest, er Nisse ikke af de kløgtigste* hvorfor er de ikke lige det
> ?????? - jeg syntes, de er ligeså kløgtige som mine huskatte

Hæhæhæ, den tænkte jeg godt nok også over. Jeg har to racekatte og to
huskatte. Kløgtmæssigt er der da ikke den store forskel

At jeg så ikke forstår at man fylder maskinen med tøj og lader den stå
åben er så en anden ting.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : JytteJ

Dato : 28-11-04 12:28

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> huskatte. Kløgtmæssigt er der da ikke den store forskel
>
> At jeg så ikke forstår at man fylder maskinen med tøj og lader den stå

Ja, og tjekker om katten er derinde, inden man starter.

JytteJ

Fra : Denise

Dato : 28-11-04 11:31

Nina, Tender Tribes wrote:
> "Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> wrote in message

> burmakat? er det ikke en Hellig Birma?
>
> Nina

Jo, det er det da. Burmakat, er det ikke et gammelt navn for en Burmeser ?
Ja, og så det de skriver, at racekatte ikke er de kløgtigste, tsk tsk. Der
er da ikke forskel på racekatte og alm katte, nogle er kloge og andre er
mindre kloge, og nogle igen er netop så kloge som de selv vil.

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-11-04 16:54

On 2004-11-28 11:31:22 +0100, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> said:

> nogle er kloge og andre er
> mindre kloge, og nogle igen er netop så kloge som de selv vil.

Og _det_ var kloge ord Der ramte du vist hovedet på sømmet..
--
Knus fra Ann R