agp spørgsmål
Fra : H.Rasmussen

Dato : 26-11-04 13:52

Min bundkort understøtter kun 4*agp, kan jeg sætte et 8*agp kort i
bundkortet???
Vil noget af hastigheden gå af kortet???

Henrik

Fra : Morten

Dato : 26-11-04 14:02

On Fri, 26 Nov 2004 13:52:24 +0100, "H.Rasmussen"
<h.rasmussen@telia.com> wrote:

>Min bundkort understøtter kun 4*agp, kan jeg sætte et 8*agp kort i
>bundkortet???

Ja, sagtens.

>Vil noget af hastigheden gå af kortet???

En anelse, men jeg tvivler på at du kan mærke
forskel, for vi taler om nogen få promille.
AGPx8 udnyttes langtfra det der reelt er muligt,
så der er stort set ikke forskel på x4 og x8

mvh Morten

Fra : C.S.G.

Dato : 28-11-04 11:11

Hejsa ville bare spørge, hvem der har nogle gode US site hvor man kan
bestille , og tage chancen for fortolding osv.. ???

Vh
C.C.

Fra : Brian Lund

Dato : 28-11-04 16:31

> Hejsa ville bare spørge, hvem der har nogle gode US site hvor man kan
> bestille , og tage chancen for fortolding osv.. ???

Tage chancen? - Hvis værdien er opgivet på pakken er det ikke at tage nogen
chance, så kommer du helt sikkert til at betale told og moms!

Og husk at der også skal betales moms af portoen, så det bliver hurtigt
dyrt...

Brian

Fra : Mads

Dato : 28-11-04 17:34

On Sun, 28 Nov 2004 16:30:45 +0100, "Brian Lund"
<geronimo@nomail-mobilixnet.dk> wrote:

>Tage chancen? - Hvis værdien er opgivet på pakken er det ikke at tage nogen
>chance, så kommer du helt sikkert til at betale told og moms!

Det kan dårligt kaldes en chance, for firmaerne SKAL opgive
værdien på indholdet. Ellers kan pakken jo ikke forsikres.
Så chancen for at den smutter igennem tolden er nærmest
ikke-eksisterende og især da ikke når det er en pakke fra USA.

mvh Mads

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-11-04 19:33

Mads wrote:

> Så chancen for at den smutter igennem tolden er nærmest
> ikke-eksisterende og især da ikke når det er en pakke fra USA.

Og den kan sikkert ikke sendes som Commercial Invoice

Jesper G. Poulsen

Fra : C.S.G.

Dato : 28-11-04 11:13

ups det var vidst forkert tråd...sorrry :)

Fra : C.S.G.

Dato : 28-11-04 18:53

Nu er der vidst noget i har misforstået, jeg har adskillige gange
bestilt varer fra Canada, hvor den slap igennem tolden uden at blive
hverken toldet eller momset, har også modtaget et digital camera som
gave, hvilket blev momset, men kun for det beløb jeg oplyste dem... :P

Så det kan sagtens lade sig gøre .... !!!