Hvor er de søde ved Olivers
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 26-11-04 10:46

Jeg har netop modtaget en sending kattemad fra Olivers og så at de havde
sendt en pose kattekys med u/b.
Grunder til dette må være at jeg i beskedfeltet skrev om man fik en julegave
med til kattene denne gang. Og det gjorde man åbenbart. Det syntes jeg nu
var flot især fordi det egentlig var ment i sjov og jeg havde også sat en
smiley efter mit spørgsmål. Men tak til Olivers for den fine gave.

Linda

Fra : Heidi Jensen

Dato : 26-11-04 10:57

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41a6fb36$0$23054$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
> syntes jeg nu var flot især fordi det egentlig var ment i sjov og jeg
> havde også sat en smiley efter mit spørgsmål. Men tak til Olivers for den

Hej Linda!

Ja de er nogen fantastisk søde mennesker! Mine hunde får fra Olivers, og
kattene, når den anden pose er tom! Jeg har snart fået X antal mange gaver
fra dem, og venter nu også på en fodertønde, som tak fordi jeg har anbefalet
dem!

Til hundeudstilling i Ballerup, havde de en stand, så jeg gik over til dem,
for at takke dem for deres fabelagtige måde at være på - og det endte med at
jeg gik der fra med hundekiks og ben i store mængder! Og med sådan en
service, er det da klart at hele dyrefamilien (dog ikke kaninerne), skal
fodres med Olivers! Og så er det jo samtidig et hamrende godt produkt :0)

Heidi

Fra : Lene Nielsen

Dato : 26-11-04 11:20

"Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en service, er det da klart at hele dyrefamilien (dog ikke kaninerne),
> skal fodres med Olivers! Og så er det jo samtidig et hamrende godt produkt

ja Olivers er et meget godt foder til dyr og ja de er mega flinke der inde
jeg er ny opstartet maine-coon opdrætterog i den forbindelse fik jeg en
konsulent ud for at fortælle om hvad og hvordan deres foder er og virker på
katte og hunde og ja jeg har en huskat på snart 6 år som altid har kaste op
af det foder hun fik og tro mig jeg har købt for mange 1000 kroner foder af
forskellige navne men Olivers er det enste hun ikke kaster op af og det har
givet hende sul på kroppen og hun er bleven pæn at kigge på igen inden hun
begyndte at tabe sig var hendes vægt på ca 3 kg og så tabte hun sig og det
stod på i godt 3 år uden hverken jeg eller dyrlægen vidste hvad vi skulle
gøre havde prøvet alt blodprøver og medicin behandling og tarmundersøgelser
men intet at se og så fik jeg nogen maine-coon katte og den opdrætter jeg
købte mine maine-coon katte af anbefalet at køre vidre med Olivers da det
var hvad de var vant til at få og det gjore jeg og vupti så stoppede min hun
huskat med at kaste op og hun begyndte stille og roligt at tage på og da hun
begyndte at spise Olivers var hendes vægt på godt 2½ kg og i dag godt 9 mdr
efter er hendes vægt oppe på godt 4 kg og ja jeg kan ikke takke Olivers nok
for at de har "redet " min huskat så jeg kan kun varmt anbefalde Olivers
ja det er lidt dyre end bilkas og føtex foder men så igen det er også
kvalitet og det dejlige ved Olivers er der er ikke nær så meget afførring
som ved andre fodre så det er jo også besparnde i kattesand og der har
Olivers også noget kanon godt sand

knus lene

Fra : Helle Nielsen

Dato : 26-11-04 12:09

> [...]
> syntes jeg nu var flot især fordi det egentlig var ment i sjov og jeg
> havde også sat en smiley efter mit spørgsmål. Men tak til Olivers for den

Ja det var pænt af dem. Jeg talte også med dem på udstillingen i Vissenbjerg
og der var de også enormt flinke. Jeg er vant til at fodre med Royal Canin
og jeg synes bare det ser dyrt ud for Olivers iforhold til Royal Canin?
eller er det bare mig? i øvrigt synes jeg også at Olivers foder ser langt
mere tørt og kedeligt ud end RC? hvad siger I andre?

Mvh Helle

Fra : AEK

Dato : 26-11-04 12:56

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for Olivers iforhold til Royal Canin? eller er det bare mig? i øvrigt
> synes jeg også at Olivers foder ser langt mere tørt og kedeligt ud end RC?

Jeg har prøvet Olivers. Udmærket foder, dog varede det ikke længe førend
mine ikke gad æde det mere
Så en veninde blev glad for det til sine gårdkatte

/ Anya ( Hvis katte normalt ikke er kræsne , især IKKE Fedeberg ).

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 26-11-04 15:12

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> wrote in message

> [...]

> Royal Canin? eller er det bare mig? i øvrigt synes jeg også at Olivers
> foder ser langt mere tørt og kedeligt ud end RC? hvad siger I andre?

Hejsa Helle

Jeg er ikke enig. Samtidig, som en anden også har sagt, så fodrede også jeg
tidligere med RC (før det fodrede jeg med Iams). Altid har min ene Somali
(jeg har 2) været umulig at holde huld på. Først efter jeg skiftede til
Olivers skal jeg love for, at der skete noget. I overgangsperioden havde jeg
begge fodertyper stående, men kattene gik uden tøven kun ombord i Olivers.
Nu har jeg foræret den sidste rest RC til anden side. Også jeg har derfor
kun god erfaring med både foder og service.

Lise-Lotte

Fra : Martin H. Jensen

Dato : 26-11-04 13:36

Hej til katteelskere,

Jeg kan kun varmt anbefale Olivers, vi har to katte Stribe som nærmest
er en "Kompostkværn" når det gælder mad, så det er svært at finde
noget som ikke falder i hans smag. Men Sorteper har derimod været
noget af en udfordring, når det gælder tørkost. Vi har prøvet
adskillige ting og han viste kun foragt, ved at vende bagdelen til
skålen og give os et meget vredt blik.
Men så fik jeg anbefalet Olivers fra en anden bruger, og straks sendte
jeg bud efter en prøvepakke. Vi var meget spændt på hvordan han mon
ville modtage dette tørkost. Da dagen oprandt og pakken kom med
posten, fik han selvfølgelig en smagsprøve og han kiggede straks i
skålen og begyndte med det samme at guffe i sig og spandt noget som
højlydt, vi kiggede meget forbavset på denne handling, som vi aldrig
før havde oplevet med netop Sorteper.
Jeg synes bestemt at firmaet er et meget seriøst firma, da de giver en
meget fin vejledning, hvis man skulle have brug for dette.
Endvidere sender de jo maden lige til døren, hvilket vi sætter stor
pris på.
Vi modtager hver eneste gang en pose kattekys som gave, da det
åbenbart er en gave man får, når man bestiller via Internettet. Det er
i hvert fald hvad der står på regningen.

Jeg ved såmænd ikke om den er dyrere end andre fodertyper, men den har
gode bestanddele og jeg mener helt bestemt at det er gode ting der
tilsættes.
Men alene det at vores Kræsen Sorteper straks gik til fadet, det var i
hvert fald et syn, som vi sendt vil glemmer.
Olivers foderet synes jeg nu ikke ser så tørt ud, det har ligesom en
fedtet overflade, hvis man brækker det over synes jeg også det virker
ganske saftigt.
Ikke fordi jeg har smagt på det, men i forhold til andre produkter
synes jeg ikke det lugter helt så stærkt.
Royal Canin er sikkert også et godt produkt, men vores Sorteper har i
hvert fald ikke lyst til det og selvom det er svært at forestille sig,
så bryder Stribe sig heller ikke om det.

Med venlig hilsen
Martin Haubro Jensen
Aalestrup

Fra : Bettina Hansen

Dato : 26-11-04 13:55

Martin H. Jensen wrote:
> [...]
> Men alene det at vores Kræsen Sorteper straks gik til fadet, det var i
> hvert fald et syn, som vi sendt vil glemmer.

Jeg har også prøvet det til vores kat. Han er vant til at få
Prescription Diet da han har tendens til at danne krystaller i urinen.
Men han var træt af det foder og på Olivers side står der jo at deres
foder har "Balanceret magnesium niveau forhindrer urinvejsrelaterede
sygdomme" og "Tranebær tilsat som naturligt værn imod urinvejsrelaterede
sygdomme" så jeg tænkte at det var et muligt alternativ.

Missen var da også glad for foderændringen (især i starten), men ak -
der gik ikke længe før han ikke kunne tisse og vi måtte en tur til
dyrelægen :(
Så jeg synes at de lover mere end de kan holde :(
Men vi blev en (dyrekøbt) erfaring rigere og bruger aldrig igen andet
foder end det fra dyrelægen til ham...

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 26-11-04 20:21

> [...]
meddelelse news:41a6fb36$0$23054$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Jeg har netop modtaget en sending kattemad fra Olivers og så at de havde

Hej Linda

Ja, vi er også glade for Olivers her i huset og har kun fået god service.
Kattekyssene er standard som "bonus", hvis man betaler med Dankort (det
letter deres administration).

MVH Mette

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 26-11-04 20:48

Okay. Jamen så må de have været ekstra glade for mig denne gang for jeg
betaler ikke med dankort

Fra : Vibeke

Dato : 28-11-04 00:18

> Jeg har netop modtaget en sending kattemad fra Olivers og så at de havde
> sendt en pose kattekys med u/b.

Jep, jeg fik også sådan en pose med. Generelt er de vildt gode til det med
service og priser, men mine katte vil desværre ikke spise foderet.

/Vibeke