Stakkels Kat
Fra : Katja

Dato : 25-11-04 20:32

Hej!
Her er endnu et eksempel på hvorfor det er vigtigt at øremærke/chippe sin
kat. Bedst af alt at holde den indendøre.

De sidste 3-4 dag har vi, hver morgen når vi skulle i vuggestue og
børnehave, mødt en sød og kælen hankat på ca. 1-2 år, men idag da vi gik
hjem var det ikke en særlig kælen kat vi mødte, nææ nej for den var højst
sandsynligt blevet ramt af en bil og kunne derfor ikke rejse sig op men lå
bare i grøftekanten. Vi tog katten med hjem og fik ringet efter falck der
kom ½ time efter. Katten havde med stor sandsynlighed brækket ryggen sagde
falckmanden, lille stakkels kat.
Sidder nu og er trist over ikke at kunne fortælle ejeren hvor deres kat er
henne nu.

Så derfor husk nu at få øremærket/chippet din kat det er trisk ikke at vide
hvad der er sket med ens kat, hvis uheldet er ude, og lige så trist at sidde
med den viden jeg sidder med nu om den stakkels kat.

Hilsen en trist Katja

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 26-11-04 05:49

Hejsa

Nemlig, har selv været ude for det samme og var rundt i hele nabo-laget
for at hører om der var nogle der manglede en kat, men nej det var der ikke.

Fra : Jynis

Dato : 26-11-04 08:49

> [...]
sidde
> med den viden jeg sidder med nu om den stakkels kat.

Desvære er det ikke altid man får besker om hvad der er sket. Min Misser
forsvandt d, 17 december sidste år. Hun var øremærket. Vi har ikke hørt
noget.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : karsten & Pia

Dato : 26-11-04 09:37

Min brors kat er også øremærket og forsvandt for ca. 1 år siden, han har
efterlyst den alle steder han kan komme til det, spurgt alle naboer m.m. men
har heller aldrig hørt noget, så jeg tror ikke altid på at øremærkning
virker.

MVH Pia

Fra : Lene Nielsen

Dato : 26-11-04 09:41

jer som har midste jeres katte som er øremærket må det ikke kun tænkes at
andre har taget dem til sig jeg bor i nordjylland på en nedlagt gård og har
rimlig mange til løber katte så mon ikke de katte har gjort noget i samme
stil og hvad med at prøve at gå ind i katte register og tast deres øre
nummer ind og se om de er fundet eller sæt annoccer i avisen og med billede
det plejer at give pote
knus

Fra : Jynis

Dato : 26-11-04 17:56

"Lene Nielsen" <lene_brian@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stil og hvad med at prøve at gå ind i katte register og tast deres øre
> nummer ind og se om de er fundet eller sæt annoccer i avisen og med

Desværre alt er prøvet , uden resultat.Det er nok ikke alle , der ved at
katte kan have et mærke i ørene.
Mvh.
--
Jytte Petersen.