It's All About Love ?
Fra : Martin Schoedt

Dato : 25-11-04 16:23

Hej Gruppe
Har nogle set denne film. Er den god? Den får tilsyneladende smæk i usa
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=346587 .

Mvh Martin

Fra : Brian P

Dato : 25-11-04 16:34

"Martin Schoedt" <schoedt5442@commonmail_5_.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
> Har nogle set denne film. Er den god? Den får tilsyneladende smæk i usa
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=346587 .

Det har den satme også fortjent! ;)

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-11-04 16:42

On Thu, 25 Nov 2004 16:22:42 +0100, "Martin Schoedt"
<schoedt5442@commonmail_5_.dk> wrote:

>Hej Gruppe
>Har nogle set denne film.

Ja, desværre.

>Er den god?

Nej!

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Martin Schoedt

Dato : 25-11-04 17:35

Den lyder skidt. Tak for svaret. Det kunne godt være den var værd at se
alligevel pga. et eller andet kontrovertielt der fik anmelderne til at gå
amok, men nu tror jeg springer over. Jeg er lige stødt på en der hedder Grey
Zone den ser da også meget god ud.

Mvh Martin

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-11-04 18:00

On Thu, 25 Nov 2004 17:35:24 +0100, "Martin Schoedt"

Alt andet er bedre.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 25-11-04 22:16

> [...]
> Den lyder skidt. Tak for svaret. Det kunne godt være den var værd at se
> alligevel pga. et eller andet kontrovertielt der fik anmelderne til at gå

næh - hvis der bare havde været noget kontroversielt som man kunne hade den
for, men det er der ikke engang. Den er bare slet og ret dårlig på en ganske
ukontroversiel måde. Den virker som Vinterbergs desperate forsøg på at
distancere sig mest muligt fra dogme, og det på bekostning af historien, som
aldrig bliver interessant.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-11-04 01:31

"Martin Schoedt" <schoedt5442@commonmail_5_.dk> writes:

> Hej Gruppe
> Har nogle set denne film. Er den god? Den får tilsyneladende smæk i usa
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=346587 .

Den er langtfra en rigtig god film. Men den har et eller andet
underligt niveau af poesi, som tiltalte mig.
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Brian P

Dato : 26-11-04 07:54

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Den er langtfra en rigtig god film. Men den har et eller andet
> underligt niveau af poesi, som tiltalte mig.

MEGASPOILER:

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

.....flyvende gambianere?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-11-04 11:26

"Brian P" <kanal@klog.dk> writes:

> MEGASPOILER:
>
> *
>
> *
>
> *
>
> *
>
> *
>
> *
>
> *
>
> *
>
> *
>

> *
>
> *
>
> ....flyvende gambianere?

Præcis. Det er en sammenligning mellem kærlighed og tyngdekraft.

--
Peter B. Juul, o.-.o "De fleste danskere i dag er vokset op med TV,
The RockBear. ((^)) og har derfor ikke længere tålmodighed til et

Fra : Lampen

Dato : 26-11-04 17:06

Peter B. Juul wrote:

> Præcis. Det er en sammenligning mellem kærlighed og tyngdekraft.

Uden at have set filmen, er jeg ret så undrende over hvorfor det der
OVERHOVEDET kan spoile ?? :D

Fra : Brian P

Dato : 26-11-04 18:17

"Lampen" <lampen68@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Uden at have set filmen, er jeg ret så undrende over hvorfor det der
> OVERHOVEDET kan spoile ?? :D

Slutningen såmænd.