nye billeder på hjemmesiden
Fra : Battlefield´s

Dato : 25-11-04 14:51

Hej
Nu er mine 3 små siameserbabyer blevet 6 uger og frække! Hvis nogen har lyst
er der billeder på min hjemmeside:
http://home1.stofanet.dk/battlefield
Hilsen Vibeke
Battlefield´s siamesere

---

Fra : Eva Schmidt

Dato : 25-11-04 17:14

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Nu er mine 3 små siameserbabyer blevet 6 uger og frække! Hvis nogen har
> [...]

Altså Vibeke, man kan da ikke ligne små engle og så få skyld for at være
frække, kan man??

*GG* - jeg er nu ikke i tvivl om, at der nok skal være gang i de tre små, de
er bare dejlige.

mvh Eva

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-11-04 18:12

On 2004-11-25 14:51:01 +0100, "Battlefield´s"
<battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> said:

> Hej
> Nu er mine 3 små siameserbabyer blevet 6 uger og frække! Hvis nogen har lyst
> [...]

Aiiii, hvor er de dejlige! *savle*
Uha Vibeke, godt at du bor så langt væk, man kunne jo fristes til at
komme på besøg med en stooor taske...

--
Knus fra Ann R

Fra : Battlefield´s

Dato : 25-11-04 19:26

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjerndettesiamis.com> skrev i en meddelelse
> On 2004-11-25 14:51:01 +0100, "Battlefield´s"
> Uha Vibeke, godt at du bor så langt væk, man kunne jo fristes til at
> [...]

Hej
Ja, de er dejlige, selvom de nogle gange er frække og overfalder ens ben
. Ja, det er da ærgeligt at du (Ann) ikke bor tættere på, det ville være
dejligt med et "killingekælebesøg", så de kunne vænne sig lidt mere til
andre mennesker.
Især den ene er kommet i den alder hvor alt er faaaarligt. I dag, f.eks. lå
de alle 3 + mor og far i samme kurv tæt på brusenichen, da jeg så tændte for
vandet løb denne ene killing hen i den anden ende af badeværelset, selvom
han kunne se at alle de andre var fuldstændigt ligeglade. Hvad gør jeg mon
for at gøre ham mere modig?
Hilsen Vibeke
Battlefield´s siamesere

---