Sapphire Radeon 9600SE Driver Win 98
Fra : jane

Dato : 25-11-04 14:13

Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde en driver til mit skærmkort
Sapphire Radeon 9600SE og til Windows 98se.

Når jeg ser på ATI`s driver side kan jeg ikke finde nogen driver, som heder
9600SE, måske skal jeg bare vælge noget andet, men jeg aner ikke hvad.

Håber nogen kan hjælpe.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 25-11-04 20:42

jane <nokvin@FJørnDættehotmail.com> scribbled in

> Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde en driver til mit
> skærmkort Sapphire Radeon 9600SE og til Windows 98se.

> Håber nogen kan hjælpe.

hmm mon ikke de er med i driverpakkerne fra Sapphire?

google: sapphire radeon driver download

Første hit er denne side:

http://www.sapphiretech.com/downloads/downloads.asp

scroll ned til Windows 98 og klik på "display driver"

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : jane

Dato : 26-11-04 16:51

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> wrote in

> [...]
>
> Første hit er denne side:
>
> http://www.sapphiretech.com/downloads/downloads.asp
>
> scroll ned til Windows 98 og klik på "display driver"

Ok. Jeg må prøve den. Tak for hjælpen.

--
Venlig hilsen
Jane