Vise filer i mappe
Fra : Aagaard

Dato : 25-11-04 10:41

Jeg skal lave et php-script der kan vise indholdet i en mappe, altså finde
alle filer og vise deres filnavne.
Jeg har kigget i php manualen, men kan ikke rigtig komme igang med det.
Jeg har en w2k server med apache og php.
Er der nogen som vil give et spark i den rigtige retning?

--
Aagaard

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 25-11-04 11:02

Aagaard wrote:
> [...]
> Jeg har en w2k server med apache og php.
> Er der nogen som vil give et spark i den rigtige retning?

du har vidst ikke kigget særlig grundigt.
http://dk2.php.net/manual/en/class.dir.php

--
ulrik nielsen |
-----------------+---------------------------------------------------

Fra : Aagaard

Dato : 25-11-04 11:17

"Ulrik Nielsen" skrev:

> du har vidst ikke kigget særlig grundigt.
> http://dk2.php.net/manual/en/class.dir.php

Jo, det har jeg, men har ikke kigget de rigtige steder.
Sådan er det at være manual-newbee, når man er php-newbie.
Tak for hjælpen.

--
Aagaard

Fra : Dennis Micheelsen