Webcam søges
Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 24-11-04 22:18

Er der nogen, der kan genkende et webcam på følgende beskrivelse?

Sort- og sølvfarvet, ca. 8x4cm, rektangulært med rund linse i midten.
Og ja, det er et meget svært spørgsmål, da der sikkert findes en masse af
denne type.

Mit problem er, at en ven har lånt sig til et sådant, og nu står og mangler
en driver til sjoveren.
Men jeg går ikke ud fra, at f.eks. et Logitech-cam virker med en driver fra
Creative (for at nævne to store producenter)?

Så er det så, om der evt. findes universal-driver, der også kan køre dette
(ukendte) webcam, eller om I kan henvise til et sted, hvor jeg kan finde den
rette driver.

Håber på mange bud

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-11-04 23:37

Jonas Schmeltz Aaberg wrote:

> Er der nogen, der kan genkende et webcam på følgende beskrivelse?

Nej. Hvad står der på det?

Har du et billede?

> Håber på mange bud

Vi har ikke meget fornuftigt at gå udfra

Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Lund

Dato : 24-11-04 23:51

> [...]
> (ukendte) webcam, eller om I kan henvise til et sted, hvor jeg kan finde

Der står sikkert en masse tekst på det, et eller andet sted? ;)

Eller tag et ordentligt billede og smid op et sted...

Brian

Fra : Villy Jensen

Dato : 25-11-04 15:35

> [...]
>
> Sort- og sølvfarvet, ca. 8x4cm, rektangulært med rund linse i midten.
> Og ja, det er et meget svært spørgsmål, da der sikkert findes en masse af

Find det selv på
http://homepage.ntlworld.com/molyned/images_of_web-cams.htm

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-04 15:54

> [...]
> (ukendte) webcam, eller om I kan henvise til et sted, hvor jeg kan finde

Mit gæt er på det her.

CREATIVE WEBCAM NX ULTRA

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 25-11-04 18:42
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-11-04 22:54

/Ole (6000) wrote:

> Kan Aida32 ikke finde det, måske?

1. Aida32 er udgået - efterfølgeren hedder Everest Home Edition.

2. Everest kan ikke finde noget der ikke er en driver til. Den finder
mao. ikke ukendt hardware.

Jesper G. Poulsen