Og hvem gør så noget for dyrene/ dyrevelfæ~
Fra : JBH

Dato : 24-11-04 14:40

Dette er IKKE ment som et oplæg til en politisk diskussion, men
tankevækkende er det da, fra hvilken hvilken fløj personen tilhører.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1531869

mvh
JBH

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 24-11-04 16:23

On Wed, 24 Nov 2004 14:39:45 +0100, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>Dette er IKKE ment som et oplæg til en politisk diskussion, men
>tankevækkende er det da, fra hvilken hvilken fløj personen tilhører.

> [...]
ja alt respekt for ham, og for DF også uden at indvitere til ny
diskution, måske jeg skulle foreslå dem et forbud imod
indavl/linieavl, jeg tror rent faktisk godt at der kunne komme mange
underskrifter imod det, hvis det først kom frem i lyset hvad visse
hundeavlere går og laver herhjemme.