Musik i "Wasabi"
Fra : Michael Westi

Dato : 24-11-04 02:17

Fik lige set denne film igår.
På et tidspunkt i filmen spilles der nogle klassiske strofer (klaver) i
baggrunden, under Jean Reno´s stævnemøde.
Nåede ikke at se credits bagefter.
Nogen der ved hvad det er for noget musik?

(har på fornemmelsen at det kan være Mozart)!!

--
Mvh Michael
"Jazz is not dead.. It just smells funny"

Fra : -V-

Dato : 24-11-04 07:30

Michael Westi wrote:
> [...]
> Nåede ikke at se credits bagefter.
> Nogen der ved hvad det er for noget musik?
>
> (har på fornemmelsen at det kan være Mozart)!!

Har du tjekket her: http://www.imdb.com/title/tt0281364/soundtrack ?

Måske du kan bruge udelukkelsesmetoden?

-V-

Fra : Michael Westi

Dato : 26-11-04 00:33

> Har du tjekket her: http://www.imdb.com/title/tt0281364/soundtrack ?
>
> Måske du kan bruge udelukkelsesmetoden?
>

> -V-

Takker

Fandt det. Det var Schumann.

Mvh Michael

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-04 10:07

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
>
> --
> Mvh Michael
> "Jazz is not dead.. It just smells funny"

Undskyld, jeg ved godt at det ikke har noget med det oprindelige indlæg
atgøre, men jeg blev da helt rørt.
Tænk at jeg ikke er den eneste der har set den film. Alle jeg kender har
enten aldrig hørt om den, eller "bestemt" ikke tænkt sig at se den.
Den er bestemt heller ikke noget kæmpe hit, men jeg må bare se alle film
Jean Reno spiller med i. Og så lige dem Luc Besson laver. Men det er jo
stort set også de samme.

Jens

Fra : Maria de Francis

Dato : 24-11-04 16:29

"jens" <jktsnabelafosspunktumdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den er bestemt heller ikke noget kæmpe hit, men jeg må bare se alle film
> Jean Reno spiller med i. Og så lige dem Luc Besson laver. Men det er jo

LOL
Her i huset har vi nu også set den. Og jeg kender heller ikke andre der har
set den.

Mvh
Maria

--
Der eksisterer kun nuet for dig.
"For et øjeblik siden" - er historie og "om et øjeblik" -

Fra : Jim Andersen

Dato : 25-11-04 10:37

Maria de Francis wrote:

> Her i huset har vi nu også set den. Og jeg kender heller ikke andre
> der har set den.

Jeg lånte den på det lille lokale på-lars-tyndskids-mark bibliotek på dvd.

En lille perle.

/jim

Fra : Maria de Francis

Dato : 26-11-04 21:47

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg lånte den på det lille lokale på-lars-tyndskids-mark bibliotek på dvd.

Det er dog egentligt godt gået, at et lille bibliotek har den og i det hele
taget økonomisk kan klare at låne dvd'er ud.

> En lille perle.

Ja, slet ikke så tosset endda.

Mvh
Maria