Andet multimedie
bentjuul 3670
Tegneplade med pen.
Fra : Ayshana

Dato : 23-11-04 21:05

Hej Alle.

Jeg har tænkt mig at lave billeder (billedkunst) v.hj.a. tegneplade/pen og
så printe resutatet ud med farvelaser.

Er der nogen her, der kan anbefale en god og ikke for dyr - (max 2000,-)
tegnepen?

VH
Ayshana

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 23-11-04 21:53

On Tue, 23 Nov 2004 21:04:35 +0100, "Ayshana"
<aysh'fjern'ana7000@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>så printe resutatet ud med farvelaser.
>
>Er der nogen her, der kan anbefale en god og ikke for dyr - (max 2000,-)

Wacom har jo et godt ry, men de er ikke helt billige - så du får ikke
en tegneplade større en A5 i prisklassen under 2.000 kr.

Hvis arealet betyder noget så kan du f.eks. få en A4-plade til 800 kr.
fra Trust, men ikke i samme gode kvalitet. Man kan dog sagtens bruge
den til at tegne og male med, og den kan nøjagtig de samme som de
andre - den er bare ikke lige så gedigen.

Lars