Newsserver tdc-Cybercity
Fra : mig

Dato : 23-11-04 20:16

Jeg har lige opgraderet til 2M bit hos tdc for så at opdage at
newsserveren kun tillader download af ca 60KB/sek.
Er der begrænsninger på hastigheden hos Cybercity's newsserver eller
kan man roligt skifte til derres noget billigere tilbud.
Forøvrigt er følgende nyhedsgrupper velfungerende hos Cybercity ??

[GROUPS]
alt.binaries.dvdrs
alt.binaries.dvd.repost
alt.video.dvd.authoring
alt.binaries.dvd-r
alt.binaries.dvd
alt.binaries.dvdr
alt.binaries.nl
alt.binaries.misc
alt.binaries.games
alt.video.dvd.software
alt.binaries.boneless
alt.binaries.old.games
alt.binaries.games.adventures
alt.binaries.warez.quebec-hackers
alt.binaries.movies.divx
alt.binaries.mp3
alt.binaries.vcd.reposts

På forhånd tak til en venlig og forhåbentlig tilfreds CC kunde.

jvm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-11-04 21:01

mig skrev:

>Er der begrænsninger på hastigheden hos Cybercity's newsserver eller
>kan man roligt skifte til derres noget billigere tilbud.

Nej, men til gengæld er der stort set ingen komplette indlæg i de
binære grupper udenfor dk.binaer.*, da filer(segmenter) over 128
KB bliver cuttet.
--
Knud

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 23-11-04 23:31

"mig" <mig@min.dk> wrote in message
> Jeg har lige opgraderet til 2M bit hos tdc for så at opdage at
> newsserveren kun tillader download af ca 60KB/sek.

Overvej en kommerciel news server løsning som http://www.usenetserver.com/
istedet for.