USB2.0
Fra : Joshdak

Dato : 23-11-04 11:07

Hvordan er det nu med USB2.0.....? Er det et rent spørgsmål om software?
Skal man blot have den rigtige driver installeret, eller er det også et
hardware spørgsmål. Jeg kører Windåse 2000, hvilken service pack kræves der
for at køre USB2.0?

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-11-04 11:48

"Joshdak" <joshdak@yesyes.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skal man blot have den rigtige driver installeret, eller er det også et
> hardware spørgsmål. Jeg kører Windåse 2000, hvilken service pack kræves

Det kræver at dine USB porte i PC'en rent faktisk ER USB2.0 og at det
udstyr du kobler på dem er USB2.0. Derudover skal softwaren/operativsystemet
understøtte USB2.0.
Windows 2000 understøtter så vidt jeg husker USB2.0 fra ServicePack 4.
--
Peter J