"familierejse" hvor hen? 2 voksne + 2 teen~
Fra : Fino

Dato : 22-11-04 19:20

Vi er begyndt at tænke på at tage vores 2 børn med på rejse, uden guider,
program, billigt, 3-4 uger og uden helt fast rejseprogram. Vi vil til et
land der er væsenligt forskelligt fra Danmark, det skal være et
udviklingsland eller noget i den retning. Teenagerne er 13 & 16 år.
Vi vokse har før rejst/opholdt/boet i Angola, Guine-bissau, Zimbabwe, Cuba,
Nicaragua, Mexico mfl.
Er det nogen der har rejst for nyligt på Cuba ?? Vi vil ikke carter
rejse...denne rejse skal være een på "oplevern". Carter er godt til 1 uges
ferie men nok ikke mere. Alle gode ideer, egne erfaringer modtages med kys
hånd.

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 22-11-04 19:53

lige opdateret med vores tur til Libanon
"Fino" <maritafinn@vip.cyberØØØØcity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> land der er væsenligt forskelligt fra Danmark, det skal være et
> udviklingsland eller noget i den retning. Teenagerne er 13 & 16 år.

Det afhænger meget af, hvornår I vil rejse. Personligt vil jeg da anbefale
Indien og Bangladesh. Det er meget billigt, og flybilletterne dertil er også
rimelige.

Kennet
--
Besøg os på:
www.pernille-kennet.dk

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 23-11-04 01:19

On 22/11/04 19:19, in article cntakr$158k$1@news.cybercity.dk, "Fino"
<maritafinn@vip.cyber????city.dk> wrote:

> [...]
> ferie men nok ikke mere. Alle gode ideer, egne erfaringer modtages med kys

I skal da tage til vietnam.
Start enten i syd og bevæg jer med bus op eller omvendt, det er et
fantastisk land, med masser af gode oplevelser.
--
Venlig Hilsen
Kevin