SMTP komponent (eller forklaring)
Fra : Sten Bang-Christense~

Dato : 22-11-04 17:52

Hej,

Jeg er igang med at lave en activeX component til ASP mail, og mangler nu
kun det simple, nemlig selve afsendelse af mail.
Jeg har tidligere brugt INDY men nu ka' jeg bare ikke få det til at spille -
den giver fejlmeddelelse (INDY-demo klienten) :

EIDprotocolReplyError with message '<test@hotmail.com>:Recipient address
rejected:Access denied'
(har naturligvis prøvet andre og gyldige emailadresser - kommer hver gang)

Nogen der har et fungerende eksempel på brug af Indy (eller anden SMTP comp)
eller evt en forklaring på ovenstående ???

På forhånd tak,

mvh
Sten

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Sten Bang-Christensen

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 22-11-04 18:03

"Sten Bang-Christensen" <revo@12move.dk> wrote in message
> [...]
> rejected:Access denied'
> (har naturligvis prøvet andre og gyldige emailadresser - kommer hver gang)

Mit gæt: du forsøger at bruge en SMTP-server som ikke tillader dig at sende
mails(har du f.eks. skiftet udbyder?)...

--
MVH
Thomas Eg Jørgensen

Fra : Sten Bang-Christense~

Dato : 22-11-04 18:20

"Thomas Eg Jørgensen" <tejo03@kom.auc.dk> wrote in message

> [...]
> MVH
> Thomas Eg Jørgensen
> *Get in, Sit down, shut up and hang on!*

Hej Thomas,

Perfekt gæt, skulle netop til at afblæse alarmen, fandt ud af at det var en
forkert smtp, og lige netop fordi jeg ikke havde fået opdateret efter
ændringer.

Tak for hjælpen,

mvh
Sten