Tao søger nyt hjem!
Fra : Camilla Baird

Dato : 22-11-04 15:24

Tao skulle have været til Australien som avlshan på trods af sin
usynlige halefejl. Hans stamtavle er 75% thailandske linier, så den
lille skønhedsfejl ville de i første omgang se igennem fingre med. I
sidste øjeblik ombestemte de sig alligevel.

Så nu søger Tao et godt hjem som hyggekastrat. Han er 9 mdr gammel nu
og vil kunne ses i Hvidovre d.5.12.

Tao er en meget hengiven og kærlig kat. Men han kan godt være lidt
tilbageholden over for nye mennesker, indtil han lærer dem at kende. Han
bliver kastreret på mandag.

Her er nogle billeder taget af Kajs Foto i Vanløse. Tao var ikke så tryg
i studiet, men man får da et indtryk af hans udtryk og størrelse alligevel.
http://pg.photos.yahoo.com/ph/dkkorat/album?.dir=b3ab&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//pg.photos.yahoo.com/ph/dkkorat/my_photos

mvh Camilla
www.korat.dk

Fra : Superdrive

Dato : 22-11-04 18:47

> lille skønhedsfejl ville de i første omgang se igennem fingre med. I
> sidste øjeblik ombestemte de sig alligevel.

KLIP

LILLE skønhedsfejl.???? han er satme da smuk, virkelig en smuk kat..!!
ærgeligt jeg ikk må kat hvor jeg bor, og min mor har vist ikk plads til
flere

Men men vil bare sige han er monster flot

Fra : Jennifer

Dato : 22-11-04 19:49

Skønheds fejl?? Hvor henne? Got damn han er -flot- ... Desværre kan jeg
ikke have flere katte, men jeg håber at han får et hjem.

:)

Jennifer
- Tøm kattebakken ved privat svar