Hvor kan man se USB version?
Fra : Torben Brøndum

Dato : 22-11-04 09:37

Hej,

Såfremt jeg ikke lige har manual til motherboard - hvro kan jeg så på pc´ens
konfig. se om det er USB version 2.0 eller tidligerere version. Der er inst.
win2k på maskinen.

Torben Brøndum

Fra : BJ Denmark

Dato : 22-11-04 11:57

Torben Brøndum wrote:
> Såfremt jeg ikke lige har manual til motherboard - hvro kan jeg så på
> pc´ens konfig. se om det er USB version 2.0 eller tidligerere
> version. Der er inst. win2k på maskinen.

Under "Egenskaber for Denne Computer" - fanebladet "Hardware" - Knappen
"Enhedshåndtering" - klik på [+] ud for "Universel Seriel Bus-controller".
Der står på min "USB 2.0-rod hub" - jeg gætter på dette vil være nok...?

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse at de ikke har ret.

Fra : Torben Brøndum

Dato : 29-11-04 10:10

"BJ Denmark" <news@klog.dk> wrote in message

> [...]
> Der står på min "USB 2.0-rod hub" - jeg gætter på dette vil være nok...?

Tak for svar.

Torben Brøndum