Dette indlæg må HYLERNE IKKE læse.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 22-11-04 00:47

)) )) ))

Hilsen
verner

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 22-11-04 17:52

Hej Verner. Nu kan det jo være, at du mener, at jeg så ikke burde have
læst dit indlæg.

Jeg ville såmænd blot rose dig for dette indlæg; Ingen sarkastiske
eller vrede udbrud, og ingen hadske angreb på pesoner eller
foreninger.

Tør man håbe på at ændring i din debatstil ?

;)

/Flemming

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 23-11-04 11:35

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0411220851.4add047e@posting.google.com>...

Hej Flemming, ja håbet er jo lysegrønt! ))

Det er jo DIN subjektive vurdering ! og den er måske ikke rigtig uden
for din verden !

MIN vurdering af dig er måske ikke rigtigt uden for min verden ))

> Hej Verner. Nu kan det jo være, at du mener, at jeg så ikke burde have
> læst dit indlæg.

Jov da, vi lever jo i et frit land med ytringsfrihed ik ! selvom der
er nogen få som ikke helt accepterer dette faktum ! de vil lege
smagsdommere og censurmestre ! og vil bestemme hvad ANDRE må læse,
mene og sige ! men du er naturligvis ikke en af dem vel Flemming ?

> Jeg ville såmænd blot rose dig for dette indlæg; Ingen sarkastiske

Hvad kalder du så DIT indlæg her ? ER du virkelig så småt begavet at
du ikke selv kan se hvad DU producerer? men DU må måske gerne ? for
dig gælder særlige regler?

> eller vrede udbrud, og ingen hadske angreb på pesoner eller
> foreninger.

Du har ikke fattet ret meget af det jeg skriver Flemming. Hvis jeg
skulle have udvist tendens til vrede så er det når jeg svarer på
svinerier som NU dit nedladende indlæg her !

Jeg hader ingen..... jo måske HYLERNE en lille smule )) som jeg
betragter som REN støj og ubegavede personer.

Jeg angriber ikke foreninger eller personer, jeg beskriver KUN
virkeligheden og den er der mange som ikke kan lide, men for min skyld
må de blive i deres drømmeverden hele deres liv.

> Tør man håbe på at ændring i din debatstil ?

Nej , men du kan håbe på hvad du vil , måske SKAL du selv håbe på at
DU kan aktivere noget mellem dine EGNE øre en skønne dag ! ))

> ;)
>
> /Flemming

Flemming kan man ikke sige, at mit svar til dig er skrevet i SAMME ånd
og tone som DU lige har skrevet til mig ! rigtigt nedladende !

/verner

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 24-11-04 16:58

Jamen så fandt jeg også ud af, at du ikke har humor Verner :)

- og det synes jeg ellers at dit indlæg var bygget op på, og lagde op til.

Men sådan kan man jo tage fejl.

/Flemming

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 23-11-04 00:46

\!!!!!/
( @ @ )
---oOO --(_)-- OOo---

Er der nogen HYLERE her................................... ? Nå ikke
) Så rigtig Glædelig Jul og et Godt Camping Nytår til alle jer som
fortjener dette.

Venlig hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 23-11-04 00:51

HYLERE !!!!
---
---

\!!!!!/
( @ @ )

Er der nogen HYLERE herinde ? .................Nåe ikke )

Så rigtig Glædelig Jul og et Godt Camping Nytår til alle jer der
fortjener dette )

Venlig hilsen
verner