overførsel af en $array[] fra en side til ~
Fra : Kim Schulz

Dato : 17-05-01 19:53

hejsa

jeg sidder med nogle sider med nogle forme på.

på side 1 er et par select bokse som alle har NAME=kategori[]

disse kommer fint med via en POST til side2, hvor jeg så vil sætte dem
ind i en
<input type=hidden name=kategori value="<? echo $kategori; ?>">
for at føre dem vidre til side3.

på side 3 kommer det bare aldrig frem.

Nogen der har en løsning på hvordan jeg klarer denne?

MVH
Kim

Fra : Thor Dreier

Dato : 17-05-01 20:12

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
> <input type=hidden name=kategori value="<? echo $kategori; ?>">

Prøv noget i denne retning (det er ikke testet, og det kan nok gøres
smartere)

reset ($kategori);
while( $line=each($kategori) )
echo "<input type=\"hidden\" name=\"kategori[]\"
value=\"$line[1]\">\n";

Fra : Christian Joergensen

Dato : 17-05-01 20:13

<http://www.php.net/serialize>
<http://www.php.net/unserialize>

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"