Microsoft´s online music shop?
Fra : Rikke & Per

Dato : 21-11-04 21:22

I "Pengemagasinet" på DR 1 i onsdags, blev der fortalt, at danskerne nu
havde adgang til (mod betaling) at downloade musik fra en "Microsoft Online
Music Shop". Microsoft´s udvalg skulle være mange gange større end både
Bilka´s og TDC´s ditto.

Desværre har jeg endnu ikke kunnet finde omtalte "Music Shop".

Kan nogen her i NG være mig behjælpelig?

m.v.h. Per

Fra : Reaf

Dato : 21-11-04 21:41

"Rikke & Per >prikke@newmail.dk" <<> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bilka´s og TDC´s ditto.
>
> Desværre har jeg endnu ikke kunnet finde omtalte "Music Shop".
>
> Kan nogen her i NG være mig behjælpelig?

Opdater din windows media player til ver. 10. (windows update)

Tryk på knappen Online butikker under "Vis" i programmet.

:)

:)

Fra : bonfils

Dato : 22-11-04 08:14

On the day of our lord Sun, 21 Nov 2004 21:41:26 +0100, the most
honourable "Reaf" <r2os@sol.REMOVEdk> expostulated:

Eller:
http://www.msn.dk/music/

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : Lestat

Dato : 22-11-04 08:39

Enten er det de samme der har lavet cdon.dk's webshop, eller også har
Micro$oft (igen) bare stjålet med arme og ben...

Fra : bonfils

Dato : 22-11-04 08:56

On the day of our lord Mon, 22 Nov 2004 08:39:03 +0100, the most
honourable "Lestat" <ghostlechuck@FJERNDETTEhotmail.com> expostulated:

>Enten er det de samme der har lavet cdon.dk's webshop, eller også har
>Micro$oft (igen) bare stjålet med arme og ben...

Hæhæ.
Jeg klikkede lige på "Downloads", og... ta-daaah:

http://www.cdon.com/MSNMusicDownload_Dk.phtml

(Godt spottet!)

Fra : Morten S Hansen

Dato : 22-11-04 16:57

Det er cdon.com der leverer musikbutikken til Microsoft - nok ikke noget med
tyveri - men en lukrativ aftale for begge parter...

Hvis man vil minimere risikoen for at Microsoft får del i indtægterne (og
slippe for msn-menuerne) kan online-shoppen også nås via www.cdon.com

/morten