Spaten Oktoberfestbier
Fra : Jens Bruun

Dato : 21-11-04 19:58

Fandt et lille restlager af Spaten Oktoberfestbier i Føtex i går, og brugte
selvfølgelig familieformuen på et hurtigt opkøb. Nu sidder jeg så her og har
netop spist roastbeef med konens glimragende kartoffelsalat til, og må endnu
en gang konstatere, at dén øl altså bare holder.

Mit råd er at opkøbe denne øl, hvis I løber over den nogen steder,
alternativt give undertegnede et praj hvis I ser den i en butik, så jeg kan
få fingre i et par flasker mere.

--
-Jens B.

Fra : Bjarke

Dato : 22-11-04 00:54

> Mit råd er at opkøbe denne øl, hvis I løber over den nogen steder,
> alternativt give undertegnede et praj hvis I ser den i en butik, så jeg
kan
> få fingre i et par flasker mere.

Jeg er helt enig i at det er en fremragende øl. Dejlig maltsød og med god
fylde, uden at blive kvalmende. Tysk spitzqualität.

Bjarke

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 22-11-04 12:23

> [...]
>
> Mit råd er at opkøbe denne øl, hvis I løber over den nogen steder,
> alternativt give undertegnede et praj hvis I ser den i en butik, så jeg

Jeg mener bestemt at denne øl er fast inventar i Løvbjerg (www.lovbjerg.dk),
som i øvrigt har et glimrende øludvalg.

Mvh. JN

Fra : ASKF

Dato : 22-11-04 14:40

Jens Bruun ytrede sig i <cnqof8$1j3g$1@news.cybercity.dk> med dette:

> [...]
>
>Mit råd er at opkøbe denne øl, hvis I løber over den nogen steder,
>alternativt give undertegnede et praj hvis I ser den i en butik, så jeg kan

De havde masser af dem i Bilka (Aalborg), da jeg var der i fredags.
Jeg købte kun en enkelt, for jeg har ikke smagt den endnu, men ser da
frem til den nu

Jeg vil tro du blot skal forbi de nærmeste Føtex og Bilka forretninger
for at få et større lager.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 22-11-04 14:50

> Mit råd er at opkøbe denne øl, hvis I løber over den nogen steder,
> alternativt give undertegnede et praj hvis I ser den i en butik, så jeg
kan
> få fingre i et par flasker mere.

Jeg har lige set adskillige flasker i Bilka, Tilst
Købte dog ingen. Smutter hellere i byen efter restlagre af Ørbæks Halloween
og Juleøl.

Mvh. Lisbeth