Nokia 6260 video optagelse.
Fra : Peter Larsen

Dato : 20-11-04 23:12

Har problemer med at optage video ordenligt.
Når jeg slå den over på video, køre det fint og glidende på skærmen, men når
jeg så trykker for at optage, begynde det at hakke noget i optagelsen,,
Nogen der har en idé om hvordan jeg løser dette problem ?

//Peter

Fra : Peter Larsen

Dato : 20-11-04 23:26

Testede lige lidt mere og fandt ud af at når jeg slog lyden fra blev det
bedre,meen det kan jo stadig ikke være meningen :)

//Peter