Nokia 6600 - viser kun lille kuvert i hjør~
Fra : Jan Skov

Dato : 20-11-04 18:01

Hejsa

har en nokia 6600 -købt i foråret - og har fungeret upåklageligt.
Men på det seneste får jeg ikke besked om nye sms'er - ikke den store, men
kun den lille kuvert i hjørnet. Og den spiller heller ikke den valgte lyd
ved ny besked.

- Har nogen en anelse om hvad der er galt - kan det være softwaren??

p.f..t
Jan
www.kennel-grejsdalen.dk

Fra : Sif

Dato : 20-11-04 21:32

Hej...

min lillebror havde det samme problem... han gik til butikken hvor den er
købt, og de lavede en software update, og derefter virkede den igen!

Hilsen Sif

Fra : Jan Skov

Dato : 21-11-04 08:01

"Sif" <sif@iloveu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> min lillebror havde det samme problem... han gik til butikken hvor den er
> købt, og de lavede en software update, og derefter virkede den igen!

Hejsa

ok, lyder fint, må jeg lige gøre..

takker!
mvh