Sang fra Nokia 3220 reklamme.
Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-11-04 02:28

Hejsa....

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad sangen de bruger i nokias 3220
telefon reklame?

Mener at det er Bjørn Svin men er ikke sikker!

Håber der er nogen blandt jer musik guru'er der kan hjælpe

På forhånd mange tak

MVH

Michael Nielsen

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 20-11-04 10:42

On Sat, 20 Nov 2004 at 01:28 GMT, Michael Nielsen <michaelnielsen2@tiscali.dk>
wrote:
> Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad sangen de bruger i nokias 3220
> telefon reklame?

Du har naturligvis set på andre indlæg i gruppen, for at se om dit
spørgsmål allerede er blevet besvaret?

--
Anders Vind Ebbesen
Trailer fra filmen med mit besøg hos Sony Music:

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 20-11-04 11:17

> Du har naturligvis set på andre indlæg i gruppen, for at se om dit
> spørgsmål allerede er blevet besvaret?

Siden du kunne huske at der var spurgt om det samme
- kunne du så ikke lige have skrevet svaret på to bogstaver i stedet...
Jeg tror der hentydes til at der den 8. november blev spurgt:

> Den sang der bliver brugt i den nye nokia radio reklame...
> Kan det passe det er Bjørn svins "mer´ strøm" ?
> Som var fremme en gang midt i 90erne ?

og svaret

>Ja. Man kan endda høre Bjørn Svins råb ("Vi skal have mere strøm") - lidt
>morsomt, når det nu angiveligt er en international kampagne.

Så Michael;
uden at have set reklamen, gætter jeg på, at svaret på dit spørgsmål er "ja".

> Trailer fra filmen med mit besøg hos Sony Music:
> http://krumkill.mine.nu/sonytrailer.avi
> DivX, godt 5MB

Vi glæder os MEGET!!!!!!!

Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-11-04 14:57

Mange tak for hjælpen Leo....

MVH
Michael

Fra : Mr bob

Dato : 21-11-04 02:21

"Michael Nielsen" <michaelnielsen2@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Mange tak for hjælpen Leo....

> [...]

Bjørn svin er i øvrigt Fantastisk Live... Han hopper rundt og laver
mærkelige ting. Det er en rigtig stor oplevelse at se ham fyre den af!!!