Hvordan oprettes en ny camping-gruppe med ~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 19-11-04 17:58

Jeg er træt af et læse denne gruppe, specielt pga. én persons ustandselige
kvæulanteri der i mine øjne ganske enkelt "fylder" for meget i forhold til
resten af indlæggene.
Og jo - jeg kan holde mig væk fra gruppen. Men regulære campingting har min
interesse.
Så var det jeg tænkte, om man kan lave et mere lukket forum hvor man kan
udelukke de (den) personer, der ikke vil følge den fundats der bliver
defineret for gruppen?

--

Med hilsen
FRIVILLIGT MEDLEM AF DCU

Fra : Bjarne

Dato : 19-11-04 19:36

In article <pCpnd.1933$uV6.10@news.get2net.dk>,
   "Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> writes:
> [...]
> Så var det jeg tænkte, om man kan lave et mere lukket forum hvor man kan
> udelukke de (den) personer, der ikke vil følge den fundats der bliver

De fleste news readere har et "kill filter". Der kan man anbringer personer
men ikke gider se noget fra. Det kan varmt anbefales.

mvh,
Bjarne

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 19-11-04 19:53

"Bjarne " <bjb@INGENSPAMc.dk> wrote in message
> [...]
> personer
> men ikke gider se noget fra. Det kan varmt anbefales.

Nytter ikke, så længe folk "vedligeholder" indlæggene.
--

Med hilsen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 20-11-04 12:13

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> wrote in message news:<7irnd.2387$dp2.650@news.get2net.dk>...
> "Bjarne " <bjb@INGENSPAMc.dk> wrote in message

> Nytter ikke, så længe folk "vedligeholder" indlæggene.

Ja er det ikke UANSTÆNDIGT Erik M.Nielsen ! at nogen TILLADER sig at
interessere sig for noget son DU ikke kan lide ! Har du overvejet
krisehjælp?

Hilsen
verner

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 23-11-04 17:54

"Bjarne " <bjb@INGENSPAMc.dk> wrote in message

> De fleste news readere har et "kill filter". Der kan man anbringer
personer
> men ikke gider se noget fra. Det kan varmt anbefales.

jo men hvergang nogen svarer på klaphattens kværulanteri, så ser man det jo
i citatet, og i denne gruppe er han SÅ massiv at filter ikke er nogen
løsning

PEter

Fra : Verner

Dato : 19-11-04 22:39

On Fri, 19 Nov 2004 17:58:00 +0100, "Erik M. Nielsen"
> [...]

>kvæulanteri der i mine øjne ganske enkelt "fylder" for meget i forhold til

Det er tilyneladende svært at stoppe alt det bavleri, så længe en
håndfuld personer ligger på lur som små drenge, for at holde gang i
gryden.

De kan simpelthen bare ikke holde deres kæ.. - undskyld mund, men skal
bare kommentere alt!

mvh

Verner

Fra : Gismo

Dato : 20-11-04 00:03

Verner wrote:
> SNIP en masse

Det har været sådan at det ikke var tilladt at diskutere
forening engang men er siden ændet.

http://groups.google.dk/groups?q=forslag&hl=da&lr=&group=dk.fritid.camping&selm=b735lt%24ij2%241%40news.net.uni-c.dk&rnum=1

sådan er fundats'en i dag.

http://groups.google.dk/groups?q=fundats&hl=da&lr=&group=dk.fritid.camping&selm=mou2bvc88n63iaegqmkoo9ehf6qb8kaqoc%40dtext.news.tele.dk&rnum=2

Diskutionerne vil være der alligevel. og jeg mener også de har deres
beretteligelse her,
derfor kan de samme emner godt være belastende igen og igen,

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 20-11-04 12:21

Verner <Verner@post.dk> wrote in message news:<6ppsp0tbcgndhf4pejg9enf3begg9reocb@4ax.com>...

Hvorfor er dit indlæg så svinsk og nedladende verner! Kan du ikke
lide at andre vil debattere andre emner end DIG ! Er du smagsdommer
her i gruppen?

> Det er tilyneladende svært at stoppe alt det bavleri,

Ja og du skriver ikke bavleri du skriver kun intelligente indlæg ikke
verner! DU er SÅ dygtig ikke verner meget dygtigere end alle andre her
i gruppen! ja du er lidt mere end dem som skriver om emner DU ikke kan
lide ikke kloge verner!

så længe en
> håndfuld personer ligger på lur som små drenge,

Hvorfor håner du dem som små drenge1 hvorfor så nedladende ! har du
mindreværdskomplekser verner? De har bare en anden mening end dig
verner er det et problem for dig ?

for at holde gang i
> gryden.
>
> De kan simpelthen bare ikke holde deres kæ.. -

Ja så ligner DU dem en hel del synes jeg ))

undskyld mund, men skal
> bare kommentere alt!

Ja det er du god til verner, hvad med at skrive et selvstændigt indlæg
SELV ?

Hilsen
verner

Fra : Verner

Dato : 20-11-04 16:40

On 20 Nov 2004 03:20:38 -0800, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk)
wrote:

>Verner <Verner@post.dk> wrote in message news:<6ppsp0tbcgndhf4pejg9enf3begg9reocb@4ax.com>...
>

>Hvorfor er dit indlæg så svinsk og nedladende verner!

Prøv at tage din sjette-klasse om, det var der man lærte at alle navne
skulle starte med store bogstaver

mvh
Verner

Fra : S.B.

Dato : 20-11-04 23:36

"Verner" <Verner@post.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at tage din sjette-klasse om, det var der man lærte at alle navne
> skulle starte med store bogstaver
>
> mvh
> Verner

Kan være hans tastatur er slidt så meget i de store bogstaver at han ikke
kan bruge dem mere

/S

Fra : Carsten Holck

Dato : 24-11-04 15:40

S.B. wrote:
> "Verner" <Verner@post.dk> skrev i en meddelelse
,,,,,,,,
> Kan være hans tastatur er slidt så meget i de store bogstaver at han
> ikke kan bruge dem mere

Så glæder vi os bare til de resterende bogstaver også bliver slidt op,

--
/carsten

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 20-11-04 12:11

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> wrote in message news:<pCpnd.1933$uV6.10@news.get2net.dk>...

> Jeg er træt af et læse denne gruppe, specielt pga. én persons ustandselige
> kvæulanteri der i mine øjne ganske enkelt "fylder" for meget i forhold til
> resten af indlæggene.

Kære Erik M. Nielsen ! Hvorfor får du ikke bare en VOKSEN person til
at lære dig hvordan du skal springe de indlæg over som du ikke kan
lide! SÅ vanskeligt er det heller ikke at lære!

Hilsen
verner

> Og jo - jeg kan holde mig væk fra gruppen.

Lær nu det jeg har forslået dig, så kan du læse ALLE de campingindlæg
som du kan lide ! ja du kan endog SELV skrive om camping! har du
overvejet det? Eller vil DU bare (som DCU) bestemme hvad ANDRE voksne
mennesker må skrive om og mene?

JEG og andre forhindrer IKKE dig og andre at skrive PRÆCIS hvad i vil
om camping? kan din hjerne fatte det Erik?

Men regulære campingting har min
> interesse.

Ja DIN interesse! og så mener du at DU er et unikum som skal bestemme
hvad ANDRE skal mene og hvad ANDRE må skrive om ? Har du slået dit
hoved ? Eller er du bare blevet påvirket for meget at censuren i DCU ?

> Så var det jeg tænkte,

er du sikker på at du tænker?

om man kan lave et mere lukket forum

Hvis du vil have censur så flyt dig over til DCUs censur "debatforum"
det er LIGE din stil åbenbart.

hvor man kan
> udelukke de (den) personer,

Censur så skal du til DCU og Campingguiden .

der ikke vil følge den fundats der bliver
> defineret for gruppen?

I denne gruppe er der ingen regler der bliver overtrådt!

Hilsen
verner

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 20-11-04 13:04

<ven_hj@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> at lære dig hvordan du skal springe de indlæg over som du ikke kan
> lide! SÅ vanskeligt er det heller ikke at lære!

Du er et fæ, der ikke kan finde ud af at besvare et simpelt spørgsmål.
Mit spørgsmål var:
"Så var det jeg tænkte, om man kan lave et mere lukket forum hvor man kan
udelukke de (den) personer, der ikke vil følge den fundats der bliver
defineret for gruppen?"
Kan du svare på det? Ellers hold din kæft og pas din egen forstyrrede
verden.

Erik

Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 20-11-04 15:38

Hej Ven
jeg sidder her i min uendelige naivitet, og gerne vil have en gruppe hvor
man kan debattere, ting som vedrører camping på en pæn og anstændig måde.
dette bliver desværre gang på gang ødelagt af dine uendligt dumme og
intetsigende indlæg.
Jeg holder med Erik i at det burde være muligt ay oprette en gruppe, hvor du
burde være forment adgang.
Intet positiv kommer der fra dig.
Bare se på dine indlæg, vedrørende sørgelig DCU læsning, kun du har læst
det, ingen andre.
Rabler det for dig?????????????????
Burde du mulivis have lidt psykologihjælp, FOR noget er der galt med dig.
Prøv for pokker at holde en lav profil et stykke tid, og lad os andre så
godt vi nu kan kan, hjælpe hinanden med de evt. spørgsmål og problemer vi
har med hensyn til camping.
Og da jeg er stadig er et høflig menneske, så med venlig hilsen
kjeld

Fra : l..Nielsen

Dato : 20-11-04 17:10

Jeg synes ikke, at det er en god ide at oprette en gruppe med en moderator -
man kan se hvordan DCU's fungerer.

Det man kan gøre, er at undlade at besvare de indlæg som en bestemt person
skriver- Jeg kan desværre ikke huske hvad han hedder!!!!

-- men hvergang han skriver et af sine ensformige indlæg, han kan kun skrive
om DCU, så hans horisont er nok ikke ret stor,så er der nogle få som straks
farer i tastaturet og begynder at skændes med ham.
Lad dog være med at besvarer hans indlæg, for så holder han nok op.

venlig hilsen
L.Nielsen

Fra : Tommy Hansen

Dato : 20-11-04 17:52

"l..Nielsen" <aln@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Lad dog være med at besvarer hans indlæg, for så holder han nok op.

Enig og hvis I er smarte stiller I jer på et indlæg fra ham og går op i
menulinien - vælger Meddelse og derefter Bloker afsender, så vil I aldrig se
flere indlæg fra tumpen.
Det har jeg gjort og kan derfor ikke se hans indlæg, men desværre er der så
mange der vil debattere med ham og alle disse indlæg kan jeg desværre se.
Hvis vi alle blokerer ham og dermed ikke ser og besvarer hans indlæg, så
tror jeg hurtigt han bliver ensom her.

Hilsen Tommy

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 21-11-04 11:19

"Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> wrote in message news:<cnnsln$9ls$1@news.net.uni-c.dk>...
> [...]

> mange der vil debattere med ham og alle disse indlæg kan jeg desværre se.

Og SÅ læser du det hele ! Man kan vel dårligt forestille sig at du er
så uintelligent at du kommenterer indlæg som du ikke har læst ! eller
er det bare et billede af HYLERNES intelligentsniveau her i gruppen !
man kommenterer ALT uden at vide hvad man kommenterer?

> Hvis vi alle blokerer ham og dermed ikke ser og besvarer hans indlæg, så
> tror jeg hurtigt han bliver ensom her.

Du mener vel ikke alle ! du mener vel dem som ikke kan lide min
skrivemåde og de emner jeg skriver om! eller vil du lege smagsdommer
og censurmester? Skal DU bestemme hvad ANDRE debatterer! Tror du ikke
du skal få fødderne ned på jorden igen! i 4-5 HYLERE skal sgu ikke
styre og bestemme hvad der må debatteres om i denne gruppe.

> Hilsen Tommy

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 21-11-04 11:33

"l..Nielsen" <aln@webspeed.dk> wrote in message news:<419f6c54$0$86942$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Jeg synes ikke, at det er en god ide at oprette en gruppe med en moderator -
> man kan se hvordan DCU's fungerer.

Enig, men hvis de har en smagsdommer og en censurmester i maven har de
jo reelt et problem!

> Det man kan gøre, er at undlade at besvare de indlæg som en bestemt person
> skriver- Jeg kan desværre ikke huske hvad han hedder!!!!

Er det ikke verner du mener?

> -- men hvergang han skriver et af sine ensformige indlæg,

Det er vel DIN vurdering L.Nielsen !

han kan kun skrive
> om DCU, så hans horisont er nok ikke ret stor,

Enig, den rækker ikke til toiletvæske og farven på lokumspapiret igen
og igen, så DEM springer JEG over ))

så er der nogle få som straks
> farer i tastaturet og begynder at skændes med ham.
> Lad dog være med at besvarer hans indlæg, for så holder han nok op.

Her tager du grundigt fejl L.Nielsen. Hvis du og andre tror at jeg
skriver for at gøre HYLERNE tilfredse så kan du godt begynde at tro om
igen.

> venlig hilsen
> L.Nielsen

Hilsen
verner

Fra : Allan Hansen

Dato : 20-11-04 21:22

Bare et hint; prøv
http://dcu.dk/campisterimellem/forumlist.asp?menuid=4726&areaGuid=2285 der
er fri debat for næsten alle.

Mvh Allan.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 21-11-04 19:38

"Allan Hansen" <ajh[slet_dette]@tele2adsl.dk> wrote in message news:<JGNnd.580$2s.43@news.get2net.dk>...

> Bare et hint; prøv
> http://dcu.dk/campisterimellem/forumlist.asp?menuid=4726&areaGuid=2285 der
> er fri debat for næsten alle.
>
> Mvh Allan.

Fri debat hos DCU !!!!!! hahahahahhahahaha hohohohohoo av min mave hahahah

Hvad kalder man en formand for en forening som .....

-ikke vil tale og gå i dialog med dem som har valgt ham!
-ikke accepterer at der debatteres demokrati i foreningen !
-som ikke gider høre på sine medlemmer !
-som varetager "modpartens" interesser !
-som censurerer al kritik væk !
-som STRAKS offentliggør AL ros !
-som tildeler sig selv løn,ben og frynsegoder som er hemmelige for medlemmerne!

Er der nogen som har et bud på hvad man kalder sådan en?

Venlig hilsen
verner

Fra : BHF

Dato : 24-11-04 20:59

"Allan Hansen" <ajh[slet_dette]@tele2adsl.dk> wrote in message news:<JGNnd.580$2s.43@news.get2net.dk>...
> [...]

Tja man skulle næsten tro at "verner" var ansat af DCU, for der findes
vel ikke nogen bedre reklame for DCU, end at kunne tilbyde et
"vernerfrit" forum (gælder naturligvis kun _den_ verner).
Så kan jeg bedre bære over med de fejl og mangler deres forum bestemt
har.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 25-11-04 01:07

bofu@12move.dk (BHF) wrote in message news:<693811f.0411241159.4c3c6847@posting.google.com>...

> [...]
> "vernerfrit" forum (gælder naturligvis kun _den_ verner).
> Så kan jeg bedre bære over med de fejl og mangler deres forum bestemt

Jae BHF, jeg tror også at lukkethed ,meningstyrani , knægtelse af
ytringsfriheden og censur, er LIGE dig !

Du er typen som gerne vil styres af andre, men det er da også helt ok
når man er en usikker person som ikke selv kan vurdere ! Synes du så
virkelig at DCUs forum har fejl? Hvordan i alverden kommer du til den
konklusion?

Hilsen
verner

Fra : BHF

Dato : 25-11-04 15:18

> Jae BHF, jeg tror også at lukkethed ,meningstyrani , knægtelse af
> ytringsfriheden og censur, er LIGE dig !

:0D :0D

> [...]

:0D :0D

Synes du så
> virkelig at DCUs forum har fejl? Hvordan i alverden kommer du til den

:0D :0D

Skriv noget mere tumpe, du er bare så sjov.

Fra : S.B.

Dato : 25-11-04 20:52

"BHF" <bofu@12move.dk> skrev i en meddelelse

> :0D :0D

> :0D :0D
>
> Synes du så

Jeg har også lige meldt mig ind i DCU,
der kan jeg da debatere uden at verner (med lille v) gør sig bemærket
Sådan set alle pengene værd
+ en masse andre gode fordele selvfølgelig

Søren

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 26-11-04 16:05

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> wrote in message news:<1Kqpd.2646$pq.620@news.get2net.dk>...
> [...]

> Sådan set alle pengene værd
> + en masse andre gode fordele selvfølgelig

Den 26. november 2004

Til DCU.

Jeg vil have mere i løn.

Hilsen verner

PS! til Nyhedsgrupen: Er det muligt at få en ydelse for at jeg har
sørget for at vi slipper af med S.B ?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-11-04 00:44

> PS! til Nyhedsgrupen: Er det muligt at få en ydelse for at jeg har
> sørget for at vi slipper af med S.B ?

nej men jeg vil da gerne give en fast månedlig skilling hvis DU vil holde
dig væk

Anyone else???

Peter

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 27-11-04 16:26

"Peter K. Nielsen" <dukantro@nej.dk> wrote in message news:<41a7bfa9$0$56262$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> wrote in message

> nej men jeg vil da gerne give en fast månedlig skilling hvis DU vil holde
> [...]

Hej søde Peter K. Nielsen hvor meget taler vi om ?

Hilsen
verner

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-11-04 17:54

> "Peter K. Nielsen" <dukantro@nej.dk> wrote in message

> Hej søde Peter K. Nielsen hvor meget taler vi om ?

20 Kr. pr måned.

Det kan blive til rigtig mange penge for dig, hvis andre er lige så trætte
af dig som jeg er

Peter

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 28-11-04 16:12

"Peter K. Nielsen" <dukantro@nej.dk> wrote in message news:<41a8b120$0$56332$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> 20 Kr. pr måned.
>
> Det kan blive til rigtig mange penge for dig, hvis andre er lige så trætte
> af dig som jeg er
>
> Peter

For søren da søde Peter K.Nielsen ! du kan jo hyre en lærer for det
halve!..... som kan lære dig at springe mine indlæg over
!.............. hvis altså du er modtagelig og evner nogen form for
indlæring ! ))

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 21-11-04 11:48

"Kjeld Bentzen" <bentzen@post1.tele.dk> wrote in message news:<419f56d2$0$11639$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

Hej Keld.

> Hej Ven
> jeg sidder her i min uendelige naivitet, og gerne vil have en gruppe hvor
> man kan debattere,

Keld fortæl mig hvem det er som forhindre DIG og ANDRE i at debattere
PRÆCIS det I vil!

ting som vedrører camping på en pæn og anstændig måde.

Hvem forhindrer dig i det Keld?

> dette bliver desværre gang på gang ødelagt af dine uendligt dumme og
> intetsigende indlæg.

Er du ikke en voksen normalbegavet person som kan finde ud af at
springe mine indlæg over!

> Jeg holder med Erik i at det burde være muligt ay oprette en gruppe, hvor du
> burde være forment adgang.

Du går altså ind for meningstyrani og CENSUR ! du vil også gerne lege
smagsdommer? Hvis DU ikke kan lide nogle indlæg så skal de faneme
CENSURERES væk ikke Keld?

> Intet positiv kommer der fra dig.

Har DU bestem at alt skal være positivt i denne gruppe ? Er det
vedtaget ved lov ? eller er det DINE PRIVATE regler for dette forum?

> Bare se på dine indlæg, vedrørende sørgelig DCU læsning,

Glæder mig at du læser mine indlæg ))

kun du har læst
> det, ingen andre.

Hvor ved DU det fra ? er du synsk? ( PS! DU har jo også læst dem !
)) ellers er du vel ikke så uintelligent at kommentere noget du
ikke har læst?

> Rabler det for dig?????????????????

Jeg tror mere det rapler for dig!

> Burde du mulivis have lidt psykologihjælp, FOR noget er der galt med dig.

Lad mig høre din intelligente vurdering Keld ))

> Prøv for pokker at holde en lav profil et stykke tid,

Hvorfor i alverden skulle jeg det ? Kan du ikke lide mine indlæg så få
en til at lære dig at springe dem over !

og lad os andre

Har du lus og lopper eller taler du på en gruppes vegne?? HYLERNE? Er
du talsmand?

> godt vi nu kan kan, hjælpe hinanden med de evt. spørgsmål og problemer vi
> har med hensyn til camping.

Hvem helvede forhindrer dig/jer i det ? Prøv dog at anvende det du har
mellem ørerne.

> Og da jeg er stadig er et høflig menneske, så med venlig hilsen
> kjeld

DET skal jeg love for LIGE så venlige hilsner herfra
verner

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 21-11-04 13:55

Hvis det ingen grund var, til at kritisere DCU, så var det nok ingen der
skrev negativ om denne forening.
Det er bestemt områder, hvor DCU mere er for campingbranchen, derfor har jeg
bl. andet undladt, at melde mig ind.

At skrive, negativt eller positivt om DCU, er vel ret beset også en slags
campingstof.

At det så er en enkelt der "råber" og at det er det samme, for det meste, er
ret kedeligt, men han er blokeret her hos mig.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 21-11-04 11:25

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> wrote in message news:<voGnd.223$VQ1.188@news.get2net.dk>...

> Du er et fæ,

Ja Erik det kan vel diskuteres ! JEG kan finde ud af at springe indlæg
over som ikke har min interesse !

> [...]
> "Så var det jeg tænkte, om man kan lave et mere lukket forum hvor man kan
> udelukke de (den) personer, der ikke vil følge den fundats der bliver

Det forstod jeg godt. Svaret er nej. Vil du lege censurmester og
smagsdommer skal du til DCU eller Campingguiden.

> Kan du svare på det?

Ja her er svaret igen.

Ellers hold din kæft

DET kommer du sgu da ikke til at bestemme.

og pas din egen forstyrrede
> verden.

Jeg tror din er mere forstyret, du er ikke engang så intelligent at DU
kan finde ud af at springe de indlæg over som du ikke kan lide ! Din
verden er ikke forstyret, der er kaos.

> Erik

verner

Fra : Arne Keller

Dato : 21-11-04 10:19

Erik M. Nielsen wrote:
> Jeg er træt af et læse denne gruppe, specielt pga. én persons ustandselige
> kvæulanteri der i mine øjne ganske enkelt "fylder" for meget i forhold til
> resten af indlæggene.

Mit forslag til alle her er:

Glem alt om de indlæg du ikke gider læse.

Skriv selv camping indlæg så vi får mere campingstof.

EOD herfra

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Fra : Geo

Dato : 21-11-04 20:57

> [...]
> Så var det jeg tænkte, om man kan lave et mere lukket forum hvor man kan
> udelukke de (den) personer, der ikke vil følge den fundats der bliver

Hej Erik

Jeg er ret enig, selv om jeg også har puttet en "ven" af gruppen i mit
kill-filter.
Der er åbnet en forum på http://www.campingferie.dk og
http://www.campingdanmark.dk har også en spørgsmål/svar-gruppe der virker
fint.
Hvis der er almen interesse for det, kan jeg godt lave et forum og lægge ud
på nettet.

Hilsen
Flemming

Fra : Gismo

Dato : 21-11-04 22:36

"Geo" <skaanebakken@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis der er almen interesse for det, kan jeg godt lave et forum og lægge
ud
> på nettet.

Det er min overbevisning at debatterne bør holdes i så få fora som muligt,
for at gøre dem
så brede som muligt, ellers ender det men et forum som på campingdanmark,
som ikke er
har ret mange brugere, jeg syntes i stedet at vi skal arbejde på at gøre
dette forum til det
bedste.

Der er ikke kun ulemper ved at debatten er fri.

Gismo

Fra : Sten Bo

Dato : 22-11-04 14:34

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dette forum til det
> bedste.
>
> Der er ikke kun ulemper ved at debatten er fri.

Jeg er helt enig med Gismo - og som sagt 30.000 gange før, er det ganske
simpelt - lad være med at svare (Selv om emnet er udmærket)

Jeg ville ha bragt linket til usenets forklaring på en troll - og kommer
galt i byen tror jeg - men er det ikke også selvforklarende? Prøv at søge
på navne(ne) og se hvor det vælter ind!

Samtidig er nogle af dem der svarer lige så negative og dermed trælse -
Denne debat og emnet har uden resultat være ført en masse gange - for eks.

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&frame=right&rnum=1&thl=0,981013803,980980728,980979391,980975320,980846318,980946226,980852379,980846217,980649200,980434882,980198714&seekm=400bdea8%240%2495075%24edfadb0f%40dread11.news.tele.dk#link1

Man kan efterhånden dele svarene op....

Henvisninger til netettiketten.

Forslag om klager og lukning af forbindelse.

Forgæves appeller om fornuft hos provokatøren.

Appeller med lidt solidarisering - hvorunder man så naivt apellerer om lidt
fornuft og stil.

Rene hadeindlæg.

Tavshed - og en gang i mellem en udtalelse om at man filtrerer, har
blokeret.

Senest fik vi så et par der såment nok skal få nogen i
fortvivlelse til at gå i gyngen.

Syns, at de helt på linie med HA HA ene siger alt og totalt afslører
meningen med alle indlæggene.

Hilsen Sten Bo

Fra : Harry

Dato : 22-11-04 17:03

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<41a10a56$0$22716$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...

Jeg synes, det er overflødigt nu. Peer Neslein har lavet et udmærket
frit forum nu på http://www.campingferie.dk nu - overlad bare NG til
BB-Verner. Herefter gider jeg ikke engang kigge her mere.

Fra : Gismo

Dato : 22-11-04 22:55

Harry wrote:

> Jeg synes, det er overflødigt nu. Peer Neslein har lavet et udmærket
> frit forum nu på http://www.campingferie.dk nu - overlad bare NG til
> BB-Verner. Herefter gider jeg ikke engang kigge her mere.

Har lige kigget på det for første gang. Vurdering, det virker lidt rodet
med alle de emner der er sat ind under camping, man misser nemmere
et indlæg end her, på den anden side bliver det nemmere hvis man
søger specifik viden, samtidig er det helt sikkert også hjulpet godt
på vej af at DCU er mere end langsomme til at opdatere.

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 23-11-04 11:43

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<41a26018$0$23078$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...

det helt sikkert også hjulpet godt
> på vej af at DCU er mere end langsomme til at opdatere.
>
> Gismo.

Jeg er HELT enig med HYLERNE ! opret dog jeres eget forum med
smagsdommer, knægtelse af ytringsfriheden og censur ! I kan være
sikker på at få det FULDSTÆNDIGT for jer selv præcis lige som
Campingguiden ! der kopierer, som i også vil , DCU.

Klø bare på HYLERE så er der da en GLAD mulighed for at vi her i
nyhedsgruppen bliver fri for jer ))

SKYND JER NU !!!

Hilsen
verner

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 23-11-04 17:10

Hej Flemming navnebroder.

Selv om jeg respekterer dit initiativ, så tror jeg ikke på, at der
reelt er behov for nye debatfora for campister. De der er dækker
behovet - tror jeg.

Nogle af dem der er oprettte bruges stort set ikke, mens denne på
Google bruges, omend den også overrendes af indlæg, der har det med at
gentage sig selv til kedsommelighed.

Selv om det kan virke trivielt, så tror jeg på den åbne debat - med
den risiko der så er for, at den bliver misbrugt.

Og vi kunne jo alle ønske os, at dette debatforum udvikler sig i den
rigtige retning i 2005 -nu hvor det er tid for både juleønsker og
nytårsfortsætter ;)

/Flemming U.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 23-11-04 18:50

Flemming Udbj?rg wrote:

> Nogle af dem der er oprettte bruges stort set ikke, mens denne på
> Google bruges, omend den også overrendes af indlæg, der har det med at
> gentage sig selv til kedsommelighed.

På Google???? Må vi være fri.
Dette er usenet - det eneste debatforum, der ikke er ejet af nogen som helst

At Google og andre så har neglet gruppen og præsenterer indholdet gennem et
andet reduceret interface er noget helt andet- men det /er/ altså usenet!

vh
Jan

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 23-11-04 17:53

> [...]
> kvæulanteri der i mine øjne ganske enkelt "fylder" for meget i forhold til

gud hvor er vi enige

> Og jo - jeg kan holde mig væk fra gruppen. Men regulære campingting har
min
> interesse.

ja - det har jeg gjort de sidste 3 uger, og et kort kig herinde har
overbeist mig om at jeg ønsker at fortsætte med at blive væk fra gruppen.

Gider bare ikke Verners kværulanteri

> Så var det jeg tænkte, om man kan lave et mere lukket forum hvor man kan
> udelukke de (den) personer, der ikke vil følge den fundats der bliver
> defineret for gruppen?

Det er desværre ret besværligt for ikke at sige næsten umuligt. (derfor
findes der også kun 1 eneste modereret gruppe i det danske hieraki

PEter

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 24-11-04 10:14

I må have en kort lunte, herregud, lad dog barnet, oppe i linien er der
under hjælp, noget der hedder bloker. Også modtager i ikke hans indlæg mere.
Når alle gjorde det, jamen så var der ingen til, at svare på hanse indlæg.

Fra : Sten Bo

Dato : 26-11-04 17:18

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> skrev i en

kik på