Når en kat falder til
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 19-11-04 15:29

Hej alle!

Vi har haft vores Magnus siden april, som vi hentede som kast. voksen kat
hos kattens værn. Han har hele tiden været en mis, der gerne vil kæle når
han vil, og for alt i verden ikke tages op i mere end 3 sek. Heller ikke et
kys ville han have, så fik man bare en pote for munden ;)
Men efter vi var væk fra ham i knap et døgn er han som forandret. Han er
blevet mere kælen og vil gerne give mange morgenkys (selvom han har vand og
mad). Han ligger ved og på os, når vi ser fjernsyn. Lige nu ligger han og
hjælper med at skrive (læs ligger på tastaturet og trykker på en knap eller
3). Han virker som om han virkelig er faldet godt til og holder af os.....
Måske fandt han ud af i det døgn, at vi var bedre0 end ingenting :)
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 skrev Magnus
lige.... en kodet besked til de andre katte???

Hej fra
Jette

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-11-04 15:33

"Thorbjørn Jørgensen" <thorbjorn-jorgensen!REMOVETHIS!@person.dk> wrote in
message news:419e033d$0$33742$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 skrev Magnus
> lige.... en kodet besked til de andre katte???

Hej Jette.

Dejligt at høre at han er ved at finde ud af, at I måske slet ikke er så
slemme som han måske gik og troede.
Kodet besked? Hmmm, agent 00-kat?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kate

Dato : 23-11-04 17:16

"Thorbjørn Jørgensen" <thorbjorn-jorgensen!REMOVETHIS!@person.dk> wrote
in news:419e033d$0$33742$14726298@news.sunsite.dk:

> Men efter vi var væk fra ham i knap et døgn er han som forandret.

Det ku' være jeg skulle tage væk fra Mows et par dage
Mowgli har det lidt som du beskriver. Okay, han vil gerne kæle, men
ikke kysses og han gider heller ikke blive båret, men han elsker at få
gnedet kinder, specielt om morgenen

Dejligt at Magnus har fundet ud af at i faktisk er gode nok

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.