Skratten i HL2
Fra : Simon Skarum

Dato : 19-11-04 14:29

Hej NG

Jeg er ikke sikker på om det her er den rigtige gruppe, men nu prøver jeg.
Ellers så oplys hvilken der er.

Når jeg har spillet Half-Life 2 (det er fedt :) i et stykke tid, begynder
lyden at skratte... Det skete også før i tiden i BattleField, men det er
begyndt at irritere mig ret meget.
Er det mit lydkort, eller nogen settings der er sat forkert?
Mit lydkort er et onboard, nVidia Soundstorm. Sidder i mit Asus A7N8X
deluxe/GD
På for hånd tak.

Mvh. Simon

Fra : Andreas

Dato : 19-11-04 14:44

"Simon Skarum" <simonfjernmig@skarum.net> wrote in message
> [...]
> Er det mit lydkort, eller nogen settings der er sat forkert?
> Mit lydkort er et onboard, nVidia Soundstorm. Sidder i mit Asus A7N8X

Det er pga Half Life2 loader så store lydfiler.. De er ops på fejlen .. Så
der kommer nok snart en patch ved autoupdate af steam :)

Men lige pt er der intet rigtigt at gøre ved det

Fra : Zulu

Dato : 19-11-04 14:54

"Simon Skarum" <simonfjernmig@skarum.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det mit lydkort, eller nogen settings der er sat forkert?
> Mit lydkort er et onboard, nVidia Soundstorm. Sidder i mit Asus A7N8X

Åbn hl2\config.cfg
Find "snd_mixahead" og ændr værdien fra "0.1" til "0.4" eller højere. Prøv
dig frem.

Det skulle kunne gøre det.

Zulu

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 19-11-04 15:05

> [...]

> Er det mit lydkort, eller nogen settings der er sat forkert?
> Mit lydkort er et onboard, nVidia Soundstorm. Sidder i mit Asus A7N8X

Ud over de andre bud, så _kan_ det være din southbridge der bliver for varm.
Det er et kendt problem med Soundstorm på ASUS bundkort.
Og det at det også sker i Battlefield peger lidt i den retning.

Prøv at mærke på den, om den bliver meget varm når du spiller.
Hvis den gør, kan du sætte en passiv køler på den.

Venlig hilsen
Henrik