Max antal e-mails sendt fra Outlook
Fra : Troels Jensen

Dato : 19-11-04 13:58

Jeg har lidt problemer med at sende til mange modtagere i Outlook 2002.
Hvad er det, der begrænser antallet - er det:

- Outlook?
- Min internetudbyder (TDC)?
- Min mailprovider (web10)?

--
Mvh.

Troels Jensen
http://www.troelsweb.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-11-04 14:09

Troels Jensen skrev:

> Jeg har lidt problemer med at sende til mange modtagere i Outlook 2002.

Hvordan viser problemet sig? Får du fx en fejlmeddelelse?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Troels Jensen

Dato : 19-11-04 14:17

Jens Gyldenkærne Clausen wrote in dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hvordan viser problemet sig? Får du fx en fejlmeddelelse?

Jeg skal til at sende mailen ud, og det er ret lang tid siden, jeg har
gjort det sidst. Men så vidt, jeg husker, fik de sidste modtagere aldrig
mailen. Ingen fejlmeddelelse til mig.

--
Mvh.

Troels Jensen
http://www.troelsweb.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-11-04 14:38

Troels Jensen skrev:

> Jeg skal til at sende mailen ud, og det er ret lang tid siden, jeg har
> gjort det sidst. Men så vidt, jeg husker, fik de sidste modtagere aldrig
> mailen. Ingen fejlmeddelelse til mig.

O.k. - hvor mange modtagere har du? Bruger du TO eller BCC (det sidste
kan anbefales).

Du kan evt. sende ud i flere omgange.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Troels Jensen

Dato : 19-11-04 15:40

Jens Gyldenkærne Clausen wrote in dk.edb.internet.software.mail+news:

> O.k. - hvor mange modtagere har du? Bruger du TO eller BCC (det sidste
> kan anbefales).

Mellem 40 og 70.

> Du kan evt. sende ud i flere omgange.

Det endte jeg også med at gøre sidste gang.

--
Mvh.

Troels Jensen
http://www.troelsweb.dk