Medion Modem (Voice/fax) drivers ?
Fra : Lars Koch - Odense

Dato : 19-11-04 11:03

Hej

Jeg har prøvet stort set alle steder for at finde drivers til min ALDI
Medion stationære computer, som jeg købte for et par år siden... (den med
2.0 ghz processor). Jeg har for langt tid siden pillet det PCI kort ud der
sad i med faxmodem, og firewire... men nu har jeg igen fået fastnet, og
ville egentlig gerne bruge Fax delen... MEN... jeg kan ikke finde min driver
CD :(.

Er der nogen der har denne liggende, eller ved hvilken en jeg skal bruge.
Jeg har prøvet alverdens driver sites (drivershq, treiberupdate etc.), men
jeg kan ikke få nogen til at virke... :(

Jeg håber virkelig en af jer har tilsvarende maskine, eller ved hvilket kort
jeg snakker om

På forhånd tak for hjælpen...

Lars Koch Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-11-04 12:07

Har du prøvet på www.medion.de

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Finn og Angela

Dato : 21-11-04 01:05

> [...]
> jeg kan ikke få nogen til at virke... :(
>
> Jeg håber virkelig en af jer har tilsvarende maskine, eller ved hvilket

På vores (endnu ældre) medion hedder det interne modem creatix v.92 data/fax
modem .
ved så ikke om dit er samme kort..
Hilsen Finn