Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Gældsbrev
Fra : Søren Nielsen

Dato : 19-11-04 08:34

Hej,

Jeg har set to forskellige formularer til et Gældsbrev. De er trygt i den
gamle butik på Nytorv 19 der desværre ikke

eksisterer mere. De har begge in ID der hedder "Form.54"

Mit spørgsmål er som følger:

På den ene er der to der skal skrive under, nemlig Debitor og Kreditor. På
den anden som er udformet lidt anderledes er det kun Debitor der skal skrive
under.

Hvad er reglen for et Gældsbrev? Er det nok at kun debitor skriver under?

Der er på begge formularer mulighed for at to vitterligheds vidner skriver
under, så på dette felt er det ok.

Det skal bruges til et rentefrit familie lån.

Hilsen

Søren

Fra : Alex

Dato : 20-11-04 16:13

Se på www.retograad.dk
søg familielån (anfordringslån)

ps. en aftale skal accepteres af begge parter.