Sidste nedtælling (Blown away). på kanal 5~
Fra : Brian Hansen

Dato : 19-11-04 01:38

Hey there.

Jo altså, det var godt nok den og også med Jeff Bridges,
men troede altså at det var en anden, snydt igen?

Så er det at jeg spørger, hvad troede jeg så det var for en,
eneste jeg kan huske er at det er med selvsamme Jeff Bridges
og noget med at han har/får en nabo som er tidligere "terrorist" (noget med bomber).

Når jeg nu tænker over det, kan jeg faktisk ikke rigtig huske noget fra den film,
udover slutningen, som er noget med at han (Jeff Bridges) selv springer en bygning
i luften via noget sprængstof der er anbragt bag i hans bil (af "terroristen"),
som han selv køre ned i kælderen af en stor bygning...?

Ikke meget at gå efter, men nogen idéer?

Mvh

Brian Hansen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 19-11-04 02:35

Brian Hansen skrev:

> [...]
> eneste jeg kan huske er at det er med selvsamme Jeff Bridges
> og noget med at han har/får en nabo som er tidligere "terrorist"

Den hedder "Arlington Road", og da du selv har set filmen, bør du vide,
at det ikke er videre heldigt at afsløre slutningen.

--
Mvh. Peter

Fra : Brian Hansen

Dato : 19-11-04 03:22

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> wrote in message news:419d4daf$0$33740$14726298@news.sunsite.dk...

> Den hedder "Arlington Road", og da du selv har set filmen, bør du vide,
> at det ikke er videre heldigt at afsløre slutningen.
>
> --
> Mvh. Peter

Yes! Det jo den og ja har jo set den, så med mht. spoiler,
har du da ret, lige en ups'er herfra, men også lidt svært når
det nu nærmest var det eneste jeg ku' huske fra den...
Det beklager jeg... ;-(

Mvh

Brian Hansen