Too bad. Jeg tænkte nok mit...
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 17-05-01 17:07

Jeg syntes dælme nok det gik for godt for elektrikeren.

/Brian

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 17-05-01 23:12

"Brian B. Christensen" <
skrev
> Jeg syntes dælme nok det gik for godt for elektrikeren.
>
> /Brian
***************
Pludselig er de spil jo totalt utilregnelige !
Så forstår jeg bedre at jeg er nede på .... ahem ... var det en 35.000'ende
plads eller deromkring.
Gad vide hvorvidt noget af teknikken kan overføres til praksis, så der rent
faktisk kan tjenes "rigtige" penge på det ?

--

/Jens S., Esbjerg

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 18-05-01 07:52

Det er såmænd ikke så svært endda, nu da du kan få adgagng til den direkte
børshandel via computer.

Noget af opskrifter får du på Aktiezoom i denne artikel

http://www.aktiezoom.dk/artikel.asp?aid=44

Med venlig hilsen
Bjarne Jensen

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:9e1ie5$fml$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 19-05-01 22:26

Jeg mener at "kuglen" på euroinvestor gjorde samme nummer, og fik
reprimande af den relevante ordensmagt.
Så jeg synes helt ærligt at du bør undlade at spilde mere tankekraft på
på det koncept

mvh
Anders

Fra : Jonathan Stein

Dato : 20-05-01 21:21

"Jens S., Esbjerg" wrote:

> Gad vide hvorvidt noget af teknikken kan overføres til praksis, så der rent
> faktisk kan tjenes "rigtige" penge på det ?

Trikket går så vidt jeg har forstået ud på at lægge urealistisk høje bud på
børsen, som man er stort set sikker på ikke bliver udnyttet. Til gengæld kan
man sælge sine virtuelle aktier i børsspillet til de urealistisk høje kurser.
Hvis man skulle gøre det i den virkelige verden, ville man komme til at købe
sine egne aktier, og det tjener kun banken på...

M.v.h.

Jonathan

--
jsp-hotel.dk tilbyder profesionelle webhoteller med bl.a. Resin JSP,
PHP, MySQL, SSH/Telnet adgang, rå log-filer, grafisk statistik og

Fra : Jonathan Stein

Dato : 20-05-01 21:42