Gå væk hund...
Fra : Heidi Jensen

Dato : 18-11-04 13:51

Hej

Kender I det, hvor man bare har sådan dag, hvor hundene ikke bare gør andet
end at irritere? Min bearded collie er dybt bange for torden, og det har
tordnet her på Bornholm i morges, og blæsevejret gør, at han stadig tror det
fortsætter - så nu har staklen dårlig mave med blod, så fat i dyrlægen.....
Ihh altså, plus det hænger jo i hans pels, så hele dagen har gået med at
vaske lorterøv! Den Grand Danois jeg så også har gående pisker så voldsomt
med halen, så hun slår den til blods, så jeg har blod op og ned af vægene og
gulv og tøj og møbler og alt! Den forbinding hun har fået på, ryger af hele
tiden!

Lige nu har jeg det bare sådan.... SÅ STOP DOG! Jeg er højgravid med
bækkenløsning, og det gør det altså ikke nemmere at løbe rundt og vaske hund
og gøre rent, og sætte forbinding på osv. Nu må manden bare snart gerne
komme hjem, så han kan overtag....

Nårh men det var da rart lige at få raset ud, inden jeg kan gå ind og
fortsætte!

Heidi

Fra : Heidi Jensen

Dato : 18-11-04 14:04

Tror I så ikke, at manden lige har ringet og sagt, at de har mindst 5 timers
overarbejde i dag? Det kører bare!

Heidi

Fra : Holm

Dato : 18-11-04 16:50

"Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tror I så ikke, at manden lige har ringet og sagt, at de har mindst 5
timers
> overarbejde i dag? Det kører bare!
>
> Heidi

Hej Heidi...

Åhhh...jeg føler med dig .
Sæt dig ned , gå væk fra hundene et øjeblik , luk øjnene og forestil dig en
lækker hvid sandstrand med palmer , og en overlækker tjener der masserer
dine skuldre og bringer dig en iskold drink ( eller vand..nu du er med
barn )....)

Mange medfølende tanker
Holm

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 18-11-04 17:34

"Holm" <dortheholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lækker hvid sandstrand med palmer , og en overlækker tjener der masserer
> dine skuldre og bringer dig en iskold drink ( eller vand..nu du er med

ja, stakkels Heidi - følger også med dig - men det med lækker strand og
tjener giver da os andre associationer )

hilsen Pia

Fra : dpl

Dato : 18-11-04 18:19

JA! Kender det kun alt for godt! *grin*

Er selv ved at være rigelig fyldig om mavsen, og har brugt uendelig
megen tid på at lukke hunde ud, lukke hunde ind + tørre poter, lukke
hunde ud, lukke hunde ind + tørre poter osv. osv. i dagevis. De "små"
pus synes jo det er umådeligt hyggeligt når jeg sådan ligger syg med
influenza og er hjemme hele dagen, til at passe dem op i alle ender og
kanter...

Hilsen Dorthe, - gravid ejer af 1 stk forkælet skt. bernhard og 1 stk
basset hound med storhedsvanvid.

PS. Har længe villet skrive til dig privat igen, men her går det hele
også lidt op i hat og briller... Håber du har det godt?!