St. Feuillien
Fra : pusmand

Dato : 18-11-04 12:51

Hvor køber I denne øl, som I roser sådan ?? Må da helt bestemt prøves

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 18-11-04 12:49

"pusmand" <dursletikke@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor køber I denne øl, som I roser sådan ?? Må da helt bestemt prøves

føtex

Morgenavisen Jyllands-Posten har et tillæg, der hedder Derhjemme.
I dag tester de juleøl.

Gæt hvem vinderen er *S*

Fra : T

Dato : 18-11-04 13:04

Mange tak - nupper lige bilen til den nærmeste.

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:419c8b13$0$17595$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-11-04 13:07

"pusmand" <dursletikke@ofir.dk> wrote in message

> Hvor køber I denne øl, som I roser sådan ?? Må da helt bestemt prøves

ISO.

--
-Jens B.

Fra : Dennis Jensen

Dato : 18-11-04 14:51

www.oeltorvet.dk

Fra : KC

Dato : 18-11-04 17:17

"pusmand" <dursletikke@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber I denne øl, som I roser sådan ?? Må da helt bestemt prøves

Bilka Slagelse

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 18-11-04 17:49

pusmand wrote:
> Hvor køber I denne øl, som I roser sådan ?? Må da helt bestemt prøves

Superbrugsen og Irma

Kasper

Fra : Erik

Dato : 19-11-04 00:25

ISO har 3 0,75L til 100Kr i denne uge!

/Erik

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 18-11-04 22:55

"pusmand" <dursletikke@ofir.dk> wrote in message

> Hvor køber I denne øl, som I roser sådan ?? Må da helt bestemt prøves

Kvickly.

Fra : Tom K.

Dato : 25-11-04 19:26

> Hvor køber I denne øl, som I roser sådan ?? Må da helt bestemt prøves

Glem nu ikke Gouden Carolus Noël fra Het Anker, som efter min smag er bedre.
Det er en Belgisk strong ale på 10,5%, som kun brygges op til jul, altså en
julebryg.

--
Tom

Fra : Erik

Dato : 25-11-04 21:22

Tom skrev:
> [...]
> bedre.
> Det er en Belgisk strong ale på 10,5%, som kun brygges op til jul, altså

Ja, den er super! Men kan man købe den billigere end 52Kr. Hos "Belgisk
Bryg"?

På forhånd tak
Erik

Fra : Rap

Dato : 26-11-04 10:30

Hvor???

Jeg plejer at købe den hos www.belgiskbryg.dk

vh

Lars

Fra : Erik

Dato : 26-11-04 16:26

Jeg skrev selv tidligere:
> [...]

Så vi handler samme sted. Måske de kan købes billigere?

/Erik

Fra : Bjarke

Dato : 26-11-04 22:08

Det er firmaet Amby Import der tager den hjem. Så I kan finde nærmeste
forhandler af Gouden Carolus Noël på http://www.amby-import.dk/ .
I øvrigt vil jeg da anbefale Corsendonk Christmas Ale og Winterkoninck ved
sammen lejlighed. De fås på her http://shop.oeltorvet.dk/group.asp?group=245
og muligvis også i de selvsamme forretninger som Gouden Carlolus kan købes
i.

Bjarke
http://www.glocalbeer.dk

Fra : Tom K.

Dato : 27-11-04 10:37

> Ja, den er super! Men kan man købe den billigere end 52Kr.

Ja...42,95 hos Jennum Brugs i Jennum ved Vejle

--
Tom