1 times forskel når jeg synkro
Fra : Sune

Dato : 18-11-04 11:09

Hej

Via Bluetooth synkroniserer jeg min T610 med min laptops Outlook.
Selve synkroniseringen kører fint. Men: Aftalerne i min mobil oprettes
"en time for sent" så at sige. Hvis aftalen er sat kl. 10 bipper
telefonen kl. 11...

Urene går rigtigt på begge maskiner - så hvilken indstilling skal jeg
så prøve?

/Sune

Fra : [8830]plis

Dato : 18-11-04 14:39

Der er på den ene eller den anden måde...enten i telefonen, eller på
laptoppen...fejl i tidszonen...og jeg gætter på at det er på laptoppen.

Kontrolpanel>Internationale indstillinger

Peder

Fra : Per Olsen

Dato : 18-11-04 15:48

"[8830]plis" skrev
> Der er på den ene eller den anden måde...enten i telefonen, eller på
> laptoppen...fejl i tidszonen...og jeg gætter på at det er på laptoppen.
>
> Kontrolpanel>Internationale indstillinger
>

> "Sune" skrev

Eller hvis det er det samme.
Så kan det være at telefonen står til "sommertid"
Og PC'en kører "vintertid"

Pe®=s1