2 forskellige gfx kort på én gang?
Fra : Mark Jensen

Dato : 17-11-04 20:51

Hej, jeg påtænker at købe mig et radeon8000pro fordi det
ydelsesmæssigt nok er noget af det bedste i forhold til den pris jeg
er villig til at givve (ca 15-1600). Nu er det sådan at jeg i
forvejen har et Geforce3ti200.

Så er spørgsmålet: Er det muligt at bruge TV-outsikket fra Geforce3
kortet samtidig med at det nye kort kører via monitoren`?

Jeg tænkte nemlig at det kunne være smart automatisk at være koblet på
TV når computer var tændt, men det vil måske give en del problemer,
eller hvA?

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 17-11-04 21:22

> [...]
>

> Jeg tænkte nemlig at det kunne være smart automatisk at være koblet på
> TV når computer var tændt, men det vil måske give en del problemer,

Hvor har du tænkte dig at placere dit nye kort i computeren.
Du vil nok rimeligt hurtigt opdage at dit nye kort kun passer i den sokkel
hvor det gamle kort sidder.

mvh
TK

Fra : JRS -8260

Dato : 18-11-04 21:10

"Mark Jensen" <Martins@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg påtænker at købe mig et radeon8000pro
Regner med at du mener Radeon 9800 pro ?

> Så er spørgsmålet: Er det muligt at bruge TV-outsikket fra Geforce3
> kortet samtidig med at det nye kort kører via monitoren`?

Nope, da du kun har én AGP port..

MEN, dit nye Radeon kort kan vel fint køre både tv-out og D-sub samtidig?
Ellers ved jeg ikke lige hvad du mener..

MVH
JRS

Fra : Brian Lund

Dato : 18-11-04 21:37

> [...]
>
> Så er spørgsmålet: Er det muligt at bruge TV-outsikket fra Geforce3
> kortet samtidig med at det nye kort kører via monitoren`?

Hvis dit GF3 er et PCI kort... Så kan du godt, men hvorfor??

> Jeg tænkte nemlig at det kunne være smart automatisk at være koblet på
> TV når computer var tændt, men det vil måske give en del problemer,
> eller hvA?

Og det kan du ikke hvis du bruger TV-outen fra 9800 Pro eller hvad?
(Jo du kan nemlig!)

Det burde du endda kunne med dit nuværende GF3! - Jeg har ihvertfald ikke
nogen problemer med det på mit 9500 Pro...

Brian