dårlig lyd og dårlig ydeevne
Fra : Bufas

Dato : 17-11-04 19:06

Hey !

MIn PC kører ikke særlig godt... den hakker i lyden og er langsom...

PC er :

AMD 1333 Hz, 512 MB RAM, Soltek KAV-75, onboard lydkort Via AC'97,
GeForce4 Ti 4200, Intel(R)PRO/100 + mangement adapter.

Win XP pro.

Jeg har bemærket at denne fejl kun er opstået når jeg har SP1 install...
men ved ikke om det er et tilfælde...

Forslag søges.

Jeg tror selv det er noget hardware konflikter, derfor poster jeg den
her...

forslag til hva det kan være eller henvisning til den rigtige gruppe
modtages gerne

Mange hilsner

Bufas

- -
www.bufas.dk Links til vores sider
www.razco.dk Alt om Razco's bedrifter
www.hunde-viden.dk Siden for Inter-Aktive Hunde-Nørder
www.hundechat.dk Hver søndag fra kl. 20

Fra : Søren Christensen

Dato : 17-11-04 20:08

"Bufas" <bufas@MØGhund.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> her...
>
> forslag til hva det kan være eller henvisning til den rigtige gruppe

Er det i spil det drejer sig om og i så fald hvilket spil?

Venligst

Fra : Bufas

Dato : 20-11-04 05:32

"Søren Christensen" skrøv

> Er det i spil det drejer sig om og i så fald hvilket spil?

Jeg spiller meget sjældent, og hvis jeg gør er det ikke de "store" spil
jeg har gang i....

/Bufas

Fra : Anders Lund

Dato : 18-11-04 06:48

Bufas wrote:

> Jeg har bemærket at denne fejl kun er opstået når jeg har SP1 install...
> men ved ikke om det er et tilfælde...

Hvad sker der så med SP2?

> - -

Hov, din signaturadskiller følger ikke standarden. :)
Du kan læse noget om hvordan signaturen helst skal være her:
http://usenet.dk/netikette/signatur.html

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Bufas

Dato : 20-11-04 05:31

Anders Lund skrøv :

>Hvad sker der så med SP2?

Jeg har ikke haft HD formateret siden SP2 kom, men de gange hvor jeg har
prøvet at lade være med at install SP1, men alle andre win opdateringer har
der ikke været probs.

Lige nu kører jeg med både SP1 og SP2, og i øvrigt alle andre opdateringer
til win. Og har de omtalte problemer med lyd og ydeevne.

/Bufas