Højreklik i startmenu
Fra : Bjørn Fosgerau Bech

Dato : 17-11-04 01:43

Hej!
Jeg har en 1½ år gammel computer (2000+), som kører Windows XP.
Efter en geninstallation kan jeg ikke højreklikke i startmenu'en. Alle andre
steder fungerer højreklik.
Er der nogen i denne nyhedsgruppe, der har en idé om dette problem. Jeg kan
jo ikke få f.eks. genvejs menu, eller flytte om på programplaceringer.
Venlig hilsen
Bjørn

Fra : Anders Lund

Dato : 17-11-04 07:28

Bjørn Fosgerau Bech wrote:

> Efter en geninstallation kan jeg ikke højreklikke i startmenu'en. Alle andre
> steder fungerer højreklik.

Hvis du ikke får et svar her (da gruppen omhandler hardware), kunne du
prøve i en af Windows grupperne. dk.edb.system.ms-windows er nok med
passende.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk