send/modtag mail fejl?
Fra : Brian Hansen

Dato : 16-11-04 20:55

Får denne:

"TCP/IP-forbindelsen blev uventet afbrudt af serveren. (konto: "pop3.mail.dk",
SMTP-server: "smtp.mail.dk", fejlnr.: 0x800ccc0f)."

Hvad går der galt, alt ser rigtigt ud?

Bruger Microsoft Outlook.

Mvh

Brian Hansen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-11-04 21:09

Brian Hansen wrote:
> "TCP/IP-forbindelsen blev uventet afbrudt af serveren. (konto:
> "pop3.mail.dk", SMTP-server: "smtp.mail.dk", fejlnr.: 0x800ccc0f)."
> Hvad går der galt, alt ser rigtigt ud?

Den har ikke noget med Outlook at gøre - hvis du kigger i den interne
tdc-gruppe, så vil du kunne se, at andre tdc-brugere også får fejlen - så
det er formentlig problemer med serveren ?

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Brian Hansen

Dato : 16-11-04 21:13

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message news:419a5e5b$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Den har ikke noget med Outlook at gøre - hvis du kigger i den interne tdc-gruppe, så vil du kunne se, at andre tdc-brugere også
> får fejlen - så det er formentlig problemer med serveren ?

Okay takker.
Interne tdc-gruppe, hvor-hvad?

Mvh

Brian Hansen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 16-11-04 21:17

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> posting:

>Interne tdc-gruppe, hvor-hvad?

tele.*

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Brian Hansen

Dato : 16-11-04 21:29

"Christian Bohr-Halling" <nospam@direkte.org> wrote in message news:v1okp0hr0gb5nag8qsaqkt538gvuft6294@dtext.news.tele.dk...

> tele.*

???

Mvh

Brian Hansen

Fra : Michel Christensen

Dato : 16-11-04 21:31

Brian Hansen wrote:

> ???

Det der menes er at, såfremt du bruger TDC Internet, du kan finde et
usenet hieraki der hedder tele.*. Her kan du tilmelde dig forskellige
grupper der er unikke for TDC brugere.

Hvis du derimod bruger en anden udbyder og bare har din mail hos TDC,
kan du sikkert finde en driftinfo-side på http://tdconline.dk/

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Brian Hansen

Dato : 16-11-04 21:45

"Michel Christensen" <invalid@account.here> wrote in message news:kstmd.2177$XP1.2013@news.get2net.dk...

> Det der menes er at, såfremt du bruger TDC Internet, du kan finde et usenet hieraki der hedder tele.*. Her kan du tilmelde dig
> forskellige grupper der er unikke for TDC brugere.

Så endnu et dumt spørgsmål; hvor hitter jeg lige den henne?
Er TDC kunde.

> Hvis du derimod bruger en anden udbyder og bare har din mail hos TDC, kan du sikkert finde en driftinfo-side på
> http://tdconline.dk/

Ka' umiddelbart ikke hitte drifinfo.
Men det virker da igen, så...

Takker endnu engang...

Mvh

Brian Hansen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-11-04 21:46

Brian Hansen wrote:
> ???

Du bruger news-serveren news.tele.dk, og så har du også adgang til nogle
interne TDC-grupper, som man kun kan se, når man kobler op vha TDC.

De starter alle med tele.* - og da du bruger Outlook Express og så går du op
og vælger "nyhedsgrupper" - og skriver

tele.

i søgefeltet - så får du en liste over de interne grupper, som du så kan
tilmelde dig - ligesom alle andre grupper.

Fra : Brian Hansen

Dato : 16-11-04 22:39

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message news:419a66f4$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> i søgefeltet - så får du en liste over de interne grupper, som du så kan tilmelde dig - ligesom alle andre grupper.

Det var jo bare det der sku' til, takker...

Mvh

Brian Hansen