Tirsdagens aftensmad
Fra : Elscorpio

Dato : 16-11-04 19:36

Karry og paprikakrydrede koteletter med kartoffelmos og blandede
frosne grøntsager til og 1 glas mælk

Fra : Mus

Dato : 16-11-04 20:13

Elscorpio <martinandersen1976@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:e0b14af1.0411161036.78de6b7a@posting.google.com...
> Karry og paprikakrydrede koteletter med kartoffelmos og blandede
> frosne grøntsager til og 1 glas mælk

Knor's indiske risret med grovflute og hvidløgssmør - samt he he 3 glas
mælk.

LN

Fra : Spangkuk

Dato : 16-11-04 20:38

Brændende kærlighed - den helt klassiske med løg og bacon svitset og
kartoffelmos til.

Spang

Fra : Robert Hansen

Dato : 16-11-04 21:08

Kyllingelår, rucolasalat med feta og croutons, hvidløgsflute og risotto med
timian....og naturligvis: Rødvin!

VH
Peter

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 16-11-04 22:08

*host* det blev lidt spiseklar kylling fra Kvickly's delikatesse (undskyld -
jeg spiser normalt ikke burkyllinger) med et par skiver ristet brød med
smør. Jeg var bare _så_ sulten at det skulle gå mere end hurtigt :o
Hertil en iskold Pepsi Max ....
Fandt så en rest nougat-is fra Polar is i fryseren *slurp* go' dansk is, dét
går man aldrig fejl af....

Iøvrigt smagte kyllingen irriterende godt (mener jo ellers mine egne høns,
smager uovertruffent bedre)

Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk
http://høns.dk

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 16-11-04 23:06

Gule ærter med kogt medister, rugbrød og sennep!

Fra : Soren Pedersen

Dato : 16-11-04 23:18

Rugbrødder - Incl. stegt ostemad og en snaps til silden

Mvh
Søren - Kig billeder og "minimarked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren

Fra : Dennis Jensen

Dato : 17-11-04 00:01

Jeg var alene her til aften, så jeg skulle rigtig forkæle mig selv. Fik en
herlig clubsandwich med syltede agurker, cheddar, ketchup og min hunds
seneste dump der var fyldt med næsten ufordøjet Frolic oksekød. Dertil drak
jeg glasset med min kærestes morgenurin. Hun havde nemlig glemt det på
køkkenbordet i morges og da hun ikke plejer at drikke det når det ikke er
helt frisk, synes jeg godt at jeg kunne ta' det. Herligt!
Så satte jeg mig foran fjernsynet, slog en ordentligt hømmer og tog en
dyyyyb indåndning inden jeg tjekkede gossip på TV3s teksttv... Ahh... det
var desserten. Oh, gid min kæreste skulle på det der kursus 'vandret
networking' igen imorgen, så jeg rigtig kunne hygge mig med min syge hund.
Er der i øvrigt nogen der ved hvad man giver en hund med
analkirtelbetændelse?

Dennis

Fra : Nette

Dato : 17-11-04 09:26

"Elscorpio" skrev

> Karry og paprikakrydrede koteletter med kartoffelmos og blandede
> frosne grøntsager til og 1 glas mælk

Rødspættefiletter, kartofler, grov salat og citronsauce.

Nette

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-11-04 10:53

[Elscorpio | 16 Nov 2004 10:36:22 -0800]

Hjemmelavet kyllingesuppe med rodfrugter - med hjemmelavede oksekødboller i,
samt "kødstads" (en "specialitet" i min famillie, der består I at riste kød
der er plukket af kyllingen sprødt i lidt smør og servere til)

Derefter lidt (sukkerfri) chokolade - man ER jo på diet :)

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk