Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Grafikkort med Video-IN opstart i NTSC mod~
Fra : Luke

Dato : 16-11-04 18:39

Hej.

Jeg har et Geforce4 Ti4600 med Video-In (composite/s-video).
Når jeg starter computeren op så starter den altid i NTSC-M som video
standard.
For at gå over i PAL, så skal jeg starte et program hvor man så kan skifte.
Nogen der ved om man kan sætte et sted sådan at den automatisk starter op i
PAL mode i stedet ?
Der må der være et sted hvor man kan "ændre" for at den gør det.

Kører med GeForce_Wdm.2.20 drivere og de sidste Forceware (dog har disse
vist intet at gøre med Video-In funktion).

--
Thx
Luke

(Remove AND from email address)