T4 ?
Fra : Mr. K

Dato : 16-11-04 11:48

Jeg genså lige T3 på dvd i aftes. Er der nogen der ved om der er planer om
at lave en T4? (Det kan sgu kun blive en for vild sci-fi krigsfilm

--
Mvh.

Kent

Fra : No Humor Man

Dato : 16-11-04 12:23

Mr. K wrote:
> Jeg genså lige T3 på dvd i aftes. Er der nogen der ved om der er planer om
> at lave en T4? (Det kan sgu kun blive en for vild sci-fi krigsfilm
Håber jeg da virkeligt ikke, så ringe som treeren var.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-11-04 17:33

On Tue, 16 Nov 2004 12:23:02 +0100, No Humor Man
<no.humor.man@webspeed.dk> wrote:

>Håber jeg da virkeligt ikke, så ringe som treeren var.

Jeg synes, treeren var langt bedre, end man kunne have frygtet. Jeg
ser frem til en firer. Og jeg håber da, Arnold spiller med. Det vil
være oplagt at give ham rollen som den person af kød og blod, den
første Terminator er modelleret efter. Ligesom Bishop i Alien, der
også er et menneske, i hvis billede robotterne laves.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Konrad

Dato : 18-11-04 16:32

"No Humor Man" <no.humor.man@webspeed.dk> wrote in message
> Håber jeg da virkeligt ikke, så ringe som treeren var.

Enig - en næsten komplet skuffelse.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 18-11-04 16:46

Uenig. Fremragende underholdning.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Konrad

Dato : 18-11-04 16:53

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message

> Uenig. Fremragende underholdning.

Købte den til fuld pris, og har set den/forsøgt at se den 3 gange. Første
gange faldt jeg i søvn, anden gang så jeg den med en kammerat hvor vi endte
med at sidde og snakke (og gør man det når en film er underholdende?) -
tredie gang kneb jeg mig igennem. Jeg siger ikke den er dårligt lavet, eller
mangler handling - det som er iøjnefaldende (hos mig) er, at den om jeg så
må sige mangler "nerve" - den har slet ikke samme
intensitet/spændingsmættethed som 1'eren og 2'eren - imho!

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 18-11-04 17:30

"Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> må sige mangler "nerve" - den har slet ikke samme
> intensitet/spændingsmættethed som 1'eren og 2'eren - imho!

Jeg er enig, især i sammenligningen med de to andre, men blev alligevel
positivt overrasket. Det skyldes dog nok at jeg havde meget lave
forventninger. Jeg synes den fungerer udmærket, dog er jeg sur over de små
"sjove" indfald, som at TX tager fat i Arnold's boller, de fjollede
solbriller i starten o.s.v.

Jeg synes dog slutningen er enormt god, ikke fordi den lægger op til en
firer (hvilket jeg egentlig ikke synes den gør specielt meget) men fordi den
ender sort og dystert og som et ordentligt wake-up-call for både personerne
i filmen og for tilskuerne.
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Konrad

Dato : 18-11-04 22:07

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote in message

(...)
> [...]
> forventninger. Jeg synes den fungerer udmærket, dog er jeg sur over de små
> "sjove" indfald, som at TX tager fat i Arnold's boller, de fjollede

Ja - for kikset. Mest kikset var dog referencerne til de tidligere film -
referencer er fede, også overlaps eller hvad det hedder på nørdsprog, men
det virker i T3 som om der bare *skal* være sisse referencer, sikkert for at
glæde hardcorefans - det virker ikke altid "naturligt".

OK - den tog mig på sengen, rigtig nok.

Fra : Zeki

Dato : 18-11-04 23:12

> dog er jeg sur over de små
> "sjove" indfald, som at TX tager fat i Arnold's boller, de fjollede
> solbriller i starten o.s.v.

Det var da stor humor. Selvironi så det batter.

"Talk to the hand", LOL

Mvh Zeki

Fra : Parker Pyne

Dato : 18-11-04 18:59

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message

> Uenig. Fremragende underholdning.

Ja, det er en ganske almindelig fin underholdningsfilm. Min skuffelse bestod
i, at jeg ventede at se en spændingsfilm men fik en komedie.

Fra : Per

Dato : 16-11-04 12:43

Der skulle komme en 4'er ja: http://www.moviehole.net/news/4427.html

Fra : Martin Schoedt

Dato : 17-11-04 15:57

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> "Mr. K" <coolviking@icqmail.com> wrote in message

> Der skulle komme en 4'er ja: http://www.moviehole.net/news/4427.html

Ja ja så længe der bare er tosser nok der gider se dem. Der kommer sikkert
også en 5'er og en serie på et tidspunkt. Gad vide om Arnold har købt
aktierne i 90'er terminatorfilmene; her tænker jeg på 3'eren.

Mvh Martin

Fra : Stærk Tobak

Dato : 17-11-04 16:49

On Wed, 17 Nov 2004 15:57:06 +0100, "Martin Schoedt"
<schoedt5442@commonmail_5_.dk> wrote in dk.kultur.film:

> [...]
>også en 5'er og en serie på et tidspunkt. Gad vide om Arnold har købt
>aktierne i 90'er terminatorfilmene; her tænker jeg på 3'eren.

Han er blevet for gammel og terminator typen er for gammel, så det er på tide
der kommer en ny og forbedret terminator som folket ude i fremtiden kan
omprogrammere til at redde jorden igen, igen igen.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Zeki

Dato : 18-11-04 23:17

> [...]
> der kommer en ny og forbedret terminator som folket ude i fremtiden kan
> omprogrammere til at redde jorden igen, igen igen.

At se en Terminator film uden Arnold, vil være som at se Indiana Jones uden
Harrison Ford.
Rollen som terminator er skræddersyet til Arnold, idet han som robot kun
skal ytre korte hovedsætninger som "get in", "move it", "get down."

Mht at være for gammel. No big deal. Så kommer det bare til at hedde "ouch,
my back" i stedet for "I'll be back"

Mvh Zeki

Fra : Stærk Tobak

Dato : 19-11-04 11:06

On Thu, 18 Nov 2004 23:17:15 +0100, "Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> wrote
in dk.kultur.film:

>tide
>
>At se en Terminator film uden Arnold, vil være som at se Indiana Jones uden
>Harrison Ford.

Der sluttede de jo i tide inden det blev for synligt.

>Rollen som terminator er skræddersyet til Arnold, idet han som robot kun
>skal ytre korte hovedsætninger som "get in", "move it", "get down."

Nåh, han har da nogle lange sætninger når han skal forklare dit og dat omkring
hans eksistens og terminatorens eksistens og virkemåde m.m.

James Bond 007 = Sean Connery, men der kom andre, så mon ikke terminator kan
tåle at få en anden omprogrameret terminator.

Fra : Mads

Dato : 19-11-04 11:45

On Fri, 19 Nov 2004 11:06:19 +0100, Stærk Tobak
<no_spam@postkasse.org> wrote:

>Der sluttede de jo i tide inden det blev for synligt.

Hvad så med Indy 4 som har premiere i 2006 ?
http://www.imdb.com/title/tt0367882/

Fra : Stærk Tobak

Dato : 20-11-04 00:34

On Fri, 19 Nov 2004 11:45:10 +0100, Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote in
dk.kultur.film:

>Hvad så med Indy 4 som har premiere i 2006 ?

Ingen interesse.

>http://www.imdb.com/title/tt0367882/

Kun lidt rygtespredning. Bliver måske ikke til noget.
Ikke fordi HF ikke er en god skuespiller, men IJ har man vist fået pisket ihjel.

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 19-11-04 19:24

"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal ytre korte hovedsætninger som "get in", "move it", "get down."
>
> Mht at være for gammel. No big deal. Så kommer det bare til at hedde

Indianer-Jonas er et menneske, hvilket gør at han sagtens kan ældes. Der er
derfor intet i vejen for at lave en film der foregår i 1950'erne med en
gråhåret Harrison Ford i hovedrollen.
Terminator, derimod, er en robot. Robotter ældes ikke. Derfor dur det ikke
at han ser ældre og ældre ud. Treeren var efter min mening allersidste
udkald, og en 4'er med Arnold har jeg svært ved at tage alvorligt.
Jeg glæder mig til at se hvad de har tænkt sig at gøre ved det...

Fra : Jim Andersen

Dato : 22-11-04 11:15

Jonas Gaarde wrote:
> Terminator, derimod, er en robot. Robotter ældes ikke. Derfor dur det
> ikke at han ser ældre og ældre ud.

> Jeg glæder mig til at se hvad de har tænkt sig at gøre ved det...

100% cgi.

/jim