Godt nyt til vintercampister
Fra : Sten Bo

Dato : 16-11-04 08:29

Fra : LS

Dato : 16-11-04 19:30

news:4199ac27$0$13734$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/3746393.stm

Nix, har centralvarme ))

Fra : Fam. Damberg

Dato : 16-11-04 20:09

Synes nu at det er langt bedre med gulvvarme og kan "varmt" anbefale at købe
nogle ganske tynde foliemåtter som er ganske lette er montere selv.
www.bricon.dk er meget reelle og seriiøse at handle med, til en pris som er
til at betale.

Har selv lige haft den største fornøjelse af varme tæer, da vi kommer fra en
tur til Sverige, hvor det var 5-6 graders frost om natten.
Det var helt luksus

Fra : Sten Bo

Dato : 16-11-04 20:47

Ok, vi prøver fra toppen -

Vi har en CC, og har da jeg har da hørt om en der fik lagt varmefolie på
gulvet. Amar - det passer!!

Selv har vi købt OBH s Elvarmetæpper til sengene. 50 W lige hvor det
behøves. Nye eltæpper kan vaskes, så vi må formode at kvaliteten er god nok,
især hvis der er hfi.

Og så kan man få vintersovekabiner til CC, aldrig set en, "Islænderne" er
glade for dem. og så spekulerer jeg på om vi skal ha en rulle boble plastik
i reserve til taget..

Men hun vil stadig ikke med - men så var der lige det med sokkerne - gu ved
om de fås i Queen zise.

Vi har en hytte i Fagernes.No

Og kvaste 2 mine + 1 bil 5 januar 2004 - 30 -35 km/t - Sort usynlig is, ned
ad bakke. Nordmand med pigdæk bremser og da vi kun har vintedæk - klask.

Vi anbefaler ubetinget pigdæk - da Nordmændene selv kører med pigdæk. Vi
har selvfølgelig kæder til turen op til hytten i 1000 m højde - men vil
ubetinget anbefale pigge.

Hilsen Sten Bo