Paris til jul og Moulin Rouge
Fra : Jens Hansen

Dato : 16-11-04 00:37

hej,

Nogen der ved hvad det skal koste at se en forestilling i Paris - Moulin
Rouge og hvordan man bedst og billigst for de ikke helt billige billetter?

2600,- for to hos Arte forekommer mig dyrt. Skal det være så dyrt overvejer
jeg at prøve lykken og dukke op dernede og se om der kan købes løse
billetter.

Det er lige i starten af december vi skal afsted. På forhånd tak.

PS.: Det er første gang vi er "ude" ved juletid og det glæder vi os meget
til. Hvis der er nogen der har nogle gode tips til det stemningsfulde,
overdådige, oplevelsesrige mm. i forhold til hvad vi er vant til i DK
(parader el. diverse) med julen i centrum i Paris, så hører jeg gerne
nærmere.

mvh.

Jens

Fra : Pipeline

Dato : 16-11-04 12:36

"Jens Hansen" <jens@mayadesign.dk> skrev i en meddelelse
> hej,
>
> Nogen der ved hvad det skal koste at se en forestilling i Paris - Moulin
> Rouge og hvordan man bedst og billigst for de ikke helt billige billetter?

Jeg mener det koster omkring 600,- excl. spisning pr. næse. Men jeg har hørt
fra flere at showet på Lido www.lido.fr er meget bedre.

Fra : Steen Johansen

Dato : 16-11-04 21:47

"Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> wrote in message

> [...]

Jeg mener det koster omkring 600,- excl. spisning pr. næse. Men jeg har hørt

Pt 570kr
Jeg synes det er en plat omgang

Mvh Steen

Fra : Jens Hansen

Dato : 17-11-04 17:51

Tak for jeres svar. De priser omkring 600,- I nævner, er det ved køb på
stedet, på dagen eller få dage før eller hvordan?

jens