Tobaco
Fra : keldo

Dato : 15-11-04 20:39

hej med jer

på british airways hjemmeside kan jeg ikke få lov til at bestille fly fra
london til tobaco. jeg SKAL flyve fra cph. hvordan finder jeg så ud af hvad
ba. skal have for at flyve 2 voksne og 2 børn fra london til tobaco? kender
i andre selskaber der flyver til paradis øh jeg mener tobaco?

rené

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 15-11-04 20:56

> [...]
> hvad ba. skal have for at flyve 2 voksne og 2 børn fra london til tobaco?
> kender i andre selskaber der flyver til paradis øh jeg mener tobaco?

Prøv her

http://www.britishairways.com/travel/home/public/en_gb

Så skulle det være muligt at bestille fra London

Fra : Aksel

Dato : 15-11-04 21:07

"keldo" <keldorff@XXXoncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad ba. skal have for at flyve 2 voksne og 2 børn fra london til tobaco?
> kender i andre selskaber der flyver til paradis øh jeg mener tobaco?

Prøv at søge på Tobago