DBNet kabling
Fra : Towli

Dato : 15-11-04 18:47

Hej

Jer der har Dansk Bredbånd - har DB selv kablet jeres ejendomme?
Jeg kan se de tager 5000,- pr. lejlighed for ethernetkabling og 6000,- hvis
der skal kabel-tv åsse (jeg går ud fra det er et coax-netværk?).
Er det ikke lidt pebret i forhold til hvad man ellers ser af priser på dette
område?

Tak for et svar

/T

Fra : Tomasz

Dato : 15-11-04 22:19

"Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der skal kabel-tv åsse (jeg går ud fra det er et coax-netværk?).
> Er det ikke lidt pebret i forhold til hvad man ellers ser af priser på

Hej

Nej de kabler ikke selv, men benytter en firma som de har en god samarbejde
med.
Du kan sikkert får det billigere andre steder, du kan også vælge at selv
finde en firma som vil kable ejendommen og få DBnet til at levere resten,
men fidusen er at du betaler kun en pris og kigger aftalen godt igennem og
hvis der kommer merudgift så er det deres hovedpinde.
Men det er vigtigt at kigge godt på den aftale de lægger, der er skrevet
meget med småt.

Hilsner
Tomasz