Hellig Birma
Fra : Denise

Dato : 15-11-04 10:35

Hej gruppe

En bekendt vil gerne købe 2 Hellig Birma killinger. Er der nogle der kender
og kan anbefale Hellig Birma opdrættere, og kender I ca. priser ?

--
Hilsen Denise

Fra : Jytte

Dato : 15-11-04 10:44

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kender
> og kan anbefale Hellig Birma opdrættere, og kender I ca. priser ?

Hej Denise.

Se på www.birma.dk det er Birmaklubbens hjemmeside. Kig under killinger. En
birmakilling til kæl koster ca 3000kr. Der gives i reglen lidt rabat hvis
man køber to. Det er klogt at få to, da birmaen er meget social.

Hilsen
Jytte

Fra : Freedom

Dato : 15-11-04 11:04

> [...]
> birmakilling til kæl koster ca 3000kr. Der gives i reglen lidt rabat hvis
> man køber to. Det er klogt at få to, da birmaen er meget social.

Jeg har set birma killinger fra 2500 til 4500 kr. for kæl, det afhænger af
den enkelte opdrætter at sætte prisen!

Iben

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-11-04 12:59

On 2004-11-15 10:35:14 +0100, "Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> said:

> Hej gruppe
>
> En bekendt vil gerne købe 2 Hellig Birma killinger. Er der nogle der kender
> og kan anbefale Hellig Birma opdrættere, og kender I ca. priser ?

Jeg synes at kunne huske at Susanne Wehnert har et par mislinger til
salg til kæl. (Nøj de er kære, hendes killinger!)
De koster 4200, men er så også neutraliserede, vaccinerede, øremærkede.

http://home9.inet.tele.dk/birma/

--
Knus fra Ann R

Fra : Denise

Dato : 15-11-04 13:20

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjerndettesiamis.com> wrote in message

> [...]
> salg til kæl. (Nøj de er kære, hendes killinger!)
> De koster 4200, men er så også neutraliserede, vaccinerede, øremærkede.

Hej
Tak for alle svar, som er givet videre

--
Hilsen Denise

Fra : Lone Gram Jensen

Dato : 18-11-04 15:07

> Denise skrev:

> [...]

Jeg ved det kommer sent, men der er også den mulighed, at kigge på
www.birmaringen.dk. Der er en killingeliste, samt en masse andet godt om
Birmaen.

Med venlig hilsen
Lone Gram Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 18-11-04 15:24

"Lone Gram Jensen" <lonegramKATTE@BAKKEjensen.tdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg ved det kommer sent, men der er også den mulighed, at kigge på
> [...]

Bedre sent end aldrig. Jeg havde fundet det også

--
Hilsen Denise